Az utolsó hét

Címkék: munka party napi rutin

2010.01.15. 01:21

Ezen a héten még elintéztem ezt-azt, megvettem a karácsonyi ajándékokat otthonra, készülődtem a hazamenetelre. Kedd este Noureddine-nel és Daviddel, a volt kollégáimmal lementünk a full Moon pubba inni egy utolsót a távozásomra. Kicsit biliárdoztunk aztán szépen kezdtek hatni a sörök. Mikor már jól voltunk elindultunk valami partyzósabb helyre, és végül a Start the Bus-ban kötöttünk ki, ami egy igen jó hely, voltam ott egyszer egy fasza bulin Greggel, egy lengyel sráccal meg még az itteni magyar párral, Zsolttal meg Edinával, meg Niki öccsével, Krisszel. Ezen a napon éppen nem volt party, lévén kedd volt, viszont ott még betoltunk pár sört, aztán David elkezdte hordani a feleseket. Noreddine nem bírta a tempót, le volt maradva pár sörrel meg felessel, de nem is nagyon stresszelte magát rajta, ő már jól volt így is. Aztán ő hazament, David meg ezerrel clubbingolni akart. Na ebből az lett, hogy kb félórát járkáltunk ugyanazokon az utcákon a városközpontban hóesésben, mert kurvára nem találtuk a Timbuk2-t, ahová menni akartunk, aztán a harmadik körnél mégiscsak meglett, és kiderült, hogy majdnem kétszer elmentünk mellette, csak nem láttuk, hogy ott van, mert be volt zárva és nem világított. Végül lementünk a Mr Wolfsba, ahol valami nagyon fasza törtütem parádé volt, és olyan négerek MC-ztek, amilyeneket csak a tévében láttok. David nyomatta a söröket, olyannyira jól, hogy hamarosan a kidobók vitték kifelé a zsórakozóhelyről, mert megtalálták a wc-ben rossz állapotban. Na akkor irány hazafelé, mert David már lekéste a vonatot, szóval mondtam, hogy aludjon nálunk a kanapén. Nagy nehezen hazavonszoltam, az elején mág tudott járni aztán egyre kevésbé. Aztán otthon letolt gatyával majdnem egy szál faszban kicsit leborult a lépcsőnkön, de túlélte, kemény gyerek. Aztán lefeküdt aludni, míg én a Lick 'n Chicken-ből hozott zseniális Combo menüt majszoltam 3 fontért, ami egy halom sültkrumpli, két csípős csirkeszárny, egy csirkecomb, meg valami fél csirke, szóval kurva nagy adag, olcsó, és ez kell a részeg gyomornak. Na aztán reggel 8-kor gondoltam jó lesz fölébreszteni David-et, mert akkor kilence előtt ki tudja nyitni a pasty Shopot (merthogy ő nyitott aznap). Böködtem reggel, mondtam jó reggelt, 8 óra, azongya miafasz, 8-kor kellett volna kinyitnia, szóval aznap kicsit csúszott a nyitás, de van ilyen. :) Egyébként sikeresen otthagyta a lakásban a telóját, az ipodját meg a vaseline-jét és a vonatjegyét, szóval azt még délután bedobtam neki a boltba. Fönt aludt az emeleten a kanapén. :)

Szerdán volt itt egy kis iszogatás sok spanyollal, mert Pablonak szülinapja volt, meg átjött még Greg, oszt ennyi, nem volt egy nagy happening. Ma még elintéztem egy-két dolgot és most itt vagyok. Minden összepakolva és várom a holnap reggeli kiköltözést meg indulást.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr911673587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása