Update van

Címkék: party napi rutin rezidenciám

2009.12.17. 12:30

100 éve nem írtam, úgyhogy most akkor idehányok mindent, ami azóta történt és eszembe jut.

Az első az, hogy időközben leszerveztem a hazajövetelemet, ami azt jelenti, hogy január 15-én érkezem. Ennek egyértelmű folyománya, hogy 15-én vagy 16-án iszunk, szóval készítsétek a májatokat.

A nyelvvizsga írásbeli részát lenyomtam múlt héten kedden, 6 óra volt, utána a levegővételhez is erősen koncentrálni kellett, annyira lezsibbadt az agyam. Összességében szerintem talán átcsúszósra állok. Ma még lesz egy szóbeli, mai egy vicces sztori, merthogy kedd este lett volna, de két órával a vizsga előtt hívtak, hogy a tanár nem tud eljönni, mert nem járnak a vonatok, szóval majd valamikor hívnak, hogy mikor lesz a következő alkalom. Hát hívtak, és megyek ma.

Pár hete Niki öccse beköltöztetett hozzánk egy magyar párt, Edinát meg Zsoltot, szóval most már kilencen vagyunk. Az ügynökség meg kapja be a faszt, mert kb leszarják, hogy mikor milyen hibával telefonálunk a házzal kapcsolatban, mindig azt mondják, hgy küldenek valakit, aztán persze azóta is küldik. A tűzriasztó be van szarva, állandóan vakon riaszt, gyakorlatilag augusztus óta folyamatosan tüzet jelez, csak le van némítva a rákba, ezért nem zavar a légiriadó, ami lenne egyébként a házban. Ja meg be is ázik a ház. Nyáron a plafonon lévő valami műanyag tűzriasztó egységből folyt befelé a víz, mintha kinyitottad volna  a csapot, most meg szabályos vízesésünk van a bejáratnál a gázóra meg a központi elektromos kapcsolószekrény környékén. Tök jó, mert szabályos zuhatag, csobog is, meg minden. Nevet kéne adni neki.

Joe, az angol lakótárs is elkezdett aggódni a vízmennyiség miatt, mikor látta, hogy tönkrebaszhatja a ház áramellátását, és bár szarik mindenre és mindenkire, aki és ami a házban van, de ha nem lesz áramja, az azért mégiscsak túlmegy egy bizonyos ponton, szóval fölhívta az ügynökséget ezzel kapcsolatban. Persze azóta sem jöt senki megjavítan ia házat, de a sztori lányege az, ahogyan ezt tálalata nekem. Este pakoljuk össze magunknak a vacsit a konyhában, Joe meg én. Persze kussban, a you're right meg a how are you meg volt, mélyebben nem szokása kommunikálni. Egyszercsak megszólal, hogy jajj, de szar idő van kint. Nézek rá, hogy most mi a fasz van, beszélgetést kezdeményezett a jött-ment bevándorlóval? Válaszolok, hogy ja persze, kicsit elcsvegtünk a magyarországi és az angol klíma közötti különbségekről, ilyesmi, aztán 5 perc után rátért a lényegre, hogy egyéként beázik a lakás és hogy hívta az ügynökséget. na akkor már értettem miért állt szóba velem: közölni akart valamit, de ehhez kellett 5 perc bemelegítés. Britek...

Bulizni is voltunk, egyszer a nyelvsulisokkal benéztünk kurzus után egy Apple nevű hajóra, ami ott áll az Avon folyón. Csak házi cidereket mérnek, a legerősebb 8 százalékos és kb olyan mint az almalé, azt leszámítva, hogy kissé rothadt íze van, de a cider az ilyen műfaj. nem szénsavas, mint a bolti szarok, az alkoholt nem érzed benne, úgy lehet inni, mint a vizet. Tehát jó. Először azt hittem, hogy most akkor almalevet fogunk szürcsölgetni egész este, merthogy sört nem árulnak, de aztán a második half pint után rájöttem, hogy ez működik frankón. Szóval kicsit bebasztunk, a csajok nagyon. Egy másik este ugyanezt úgy nyomtam, hogy sörrel kevertem még 3 másik helyen, na aztán másnap aszittem szétszakadok, szóval sört meg házi cidert egyszerre soha többet.

Asszem Flamingos-ban régen nem jártam, kicsit hiányoznak is már a cicafiúk. Mellesleg Ricardo mikor megtudta, hogy hazamegyek, azt mondta, hogy oké, 1 hónapja van arra, hogy megdugjon. Szóval indul a játék, kicsit félek is őszintén szólva, szurkoljatok gyerekek, akár fogadhattok is nagyobb összegben (amit persze majd nekem adtok, ha anál szűzen jövök haza), hogy Szofi meg lesz-e baszva Ricardo által vagy nem? Egyébként mocskos nagy cockmuncher ez a Ricardo. Képzeljétek el, mikor azt ecseteli nekem, hogy imádja, mikor bevesz ia faszt a szájába, és érzi, hogy duzzad. Meg hasonlók. Meg imádja a hetero fiúkat, akik tiltakoznak ellene, aztán másnap az ágyában ébrednek föl. Mondtam neki, hogy jól van öregem, én nem fogok ott fölkelni, abban biztos lehetsz, legalábbis nagyon remélem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr131604251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu bácsi 2009.12.20. 20:24:57

Szofi! Hihetetlen, hogy már üzletszerűen buzulsz! Ketyeg az óra, hajrá, Ricardo!
süti beállítások módosítása