Nem vagyok partyarc

Címkék: party rent

2009.09.04. 00:04

Kicsit elkapott a britbeteség, szóval én is elkezdtem shoppingolni, vettem ezt-azt a héten. Úgy látszik kezdek asszimilálódni. Most már csak a partyzásra kéne visszaszokni, mer amit ezen a héten műveltem az egy szégyen. A sztori az, hogy múlt héten moindtam Ricardo-nak, hogy na majd ezen a héten fucking drunkok leszünk, meg elmegyünk bulizni meg minden, ehhez képest kurvára miattam nem ment el bulizni tegnap, mert én nem akartam. Ma meg hívott valami melegbuliba, de helyete inkább elmentem a Motion skateparkba Migue-val meg Alex-szel, mer Migue görkorizni akart kicsit, a barátnője meg unatkozott volna egyedül, szóval együtt mentünk. A Motion skatepark az egy jó hely. Igaz, hogy kicsi, de fasza zene szól benne. Nade visszatérve a bulizára, most kicsit éga pofám, hogy ennyire puhapöcs vagyok és ha jívnak se megyek, szóval jövő héten aztán télleg bebaszok Ricardo-val és elmegyek vele akárhová.

Ami még történt, hogy megkérdeztem milyen segélyeket kaphatok és úgy fest, hogy lakhatási támogatást azt valószínűleg igen. Szóval kitöltöttem a 30 oldalas dokumentumot, amin minden szart megkérdeztek, csatoltam a mit kellett, ma szépen benyújtottam a kérvyént, mindent rendben találtak, szóval most várom az eredményt. Azt mondták, hogy maximum 260 fontot fizethetnek havonta, a lakbérem meg 300 font, és havi kb. 550 fontból élek nagyon hatékonyan, szóval ha megadnák mindet, az elég nagy királyság lenne, de ha csak valamennyit adnak, már az is jó ugye. Szóval most várok, hogy mi van, aztán meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr921359053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu bácsi 2009.09.04. 01:05:27

30 oldalas dokumentum? Tüntess, Szofo! Azt mondtad, hogy a világ legjobb országában szó sincs ilyen komplex adminisztratív baszakodásról.

Szofo Mofo 2009.09.04. 08:47:35

Sokszor elég olajozottan működnek a dolgok, viszont ha ki kell töltened valamit, az általában durva, mer anyád mellbőségétől kezdve a szomszéd kislábujjának átmérőjéig mindent megkérdeznek.
süti beállítások módosítása