Költözök

Címkék: party rent angliában minden jobb

2009.06.08. 23:46

Reggel Ninával meglátogattuk a lakásközvetítő ügynökséget. A depositot sikerült lealkudni 300-ra, szóval első körben fizetek depositit meg egyhavi lakbért előre, ami 600, utána már csak havi 300-at. Szemben a mostanival, ami kb. 214-re jön ki havi bontásban. Mindehhez keresek majd olyan 600 fontot legalább a két melóból havonta. Ebből elverek még 150-et havonta, az azt jelenti, hogy 600-450=150, azaz ennyi plusz zsém lesz havonta, amit nem kajára, nem alkoholra és bulizásra költök. Ez így kurva jól hangzik, csak legyen is így.

Nade visszatérve a rentre. Szóval deposit lealkudva, egyből alá akartak velem íratni minden szart, meg hogy holnap költözzek be, montam ácsi van, meg meggondolás, szóval holnap visszatelefonálok, amint végigolvastam a minden szart, amit alá kell majd írnom, meg beszéltem Denivel, meg utaltam át magamnak egy kis fontot a magyar bankszámlámról a cashflow biztosítása érdekében. Na ez mind megvolt, eldöntöttem, költözök, mondtam Ninának is, holnap meg hívom az ügynökséget, hogy csütörtökön papírozunk meg beköltözök.

Egyébként meg jó társaságnak tűnik az ottani, annak ellenére, hogy csak egy csajt láttam 3 másodpercig közülük :): egyrészt nemzetközi fiatalok, persze van angol is köztük, másrészt meg szombaton, mikor néztem a szobát, Nina mondta, hogy azért van kupi, mert előző nap buli volt (Nina nem látott még igazi angol kupit, kurva nagy rend van abban a lakásban, az a helyzet). Aztán ma meg azt mondta, hogy holnap is lesz egy buli, szóval ha gondolom, akkor csatlakozzak. Mondom naná, a nyelviskolás kocsmázás után megpróbálok beugrani, ha nem lesz túl későn vége. Szóval ha ezt a tempót tartják a heti két partyval az ottaniak, na az pontosan megfelelő lesz nekem. Ráadásul a Stokes Croft az pont az az út, ahol éjszakai élet van. Kb. 3 méteres körzeten belül van 3 club meg 5 pub, tehát nem kell félni.

Ja meg hogy legyen egy kis "Angliában minden jobb" is, elmondom azt a sztorit is, hogy kimostam a H&M-ben vásárolt pulcsimat, azt jól összement, így ma visszavittem a rákba, közöltem, hogy ez így nem oké. A fickó egyből azt kérdezte, hogy kéred vissza a pénzt? Nem trükközött levásárlással meg ilyenekkel. Mondjuk néztem, hogy a falra ki is volt rakva, hogy 28 (!) napon belül kicserélik a ruhát vagy visszaadják a pénzt. Hát igen, Angliában minden jobb. Nade ezért nem volt ilyen egyszerű a sztori, mert elment, visszajött, és mondta, hogy nem tudja kicserélni mert hordva volt, ezt nem tudják újra eladni. Há mondom baz, én azt értem, de most eladtak egy szar terméket, ami összemegy a mosásban, ez minőségi probléma, nem viccből jöttem pénzt vissza kérni, hanem mert szart adtatok el. Kicsit még itt cívódtunk, aztán odajött egy ott dolgozó csaj, kérdezte hogy mi van, megnézte a pulcsit, aztán mondta, hogy oké, pénz vissza. És végül csak visszaadták. Milyen jó lesz ez majd sörre.

Na ennyi van. Holnap nyelsulis kocsma, aztán házibuli a leendő lakásomban a leendő lakótársaimmal. Csak el ne kiabáljam... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr991172789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása