Visszajöttem

Címkék: napi rutin angliában minden jobb

2009.08.26. 00:33

Csak írni kéne már valamit, hogy visszajöttem meg ilyenek, igaz, kurva unalmas lesz, mert nem lesz benne nyolcéves hülyegyerek akivel katonásat kell játszani se british konyha, mert mióta magam élem az életem, azt csinálok amit akarok, azt eszek, amit csinálok.

Nade lényeg az, hogy vasárnap este hazajöttem, másnap végig depressziós voltam, hogy már megint itt vagyok ebben a kurva országban és fogalmam sincsen hogy minek, pedig igazából van. A cél a nyelvtanfolyam és egy Cambridge Advanced nyelvvizsga. Ezt kell decemberig abszolválni. Holnap-holnapután kiválasztom a sulit meg elintézem a beiratkozást. A pénz itt van szépen félrerakva borítékban. Szóval most már lesz értelme is az itt tartózkodásomnak, ez tart kint. Hétfőn kb. egész nap tök kómás voltam, ki sem mozdultam itthonról, még gyúrni se mentem le. Roccoval összefutottam a nappaliban, ahogy ott ültem és buzergáltam a laptopomat, egyből bekínált Szicíliából hozott háziborral, amiből megittam két pohárral, azt jól is lettem. Egész este American Guy-t meg Dragon's Den-t néztem, hogy úgy érezzem tudok angolul, azt jól lefeküdtem a faszba aludni, mert ma dolgoztam.

Ma reggel viszont azt hiszem helyreálltam, beletörődtem a sorsomba, elmúlt a depresszió. Elmentem szépen dolgozni, ott dolgoztam, adtam a pastykat meg minden. Meló után meg lementem a gyurodába. Azt hiszem visszabillentem, már csak valami party-t kéne összehozni. Most beszéltem Ricardo-val kérdezte mikor party-zunk, mondom holnap Propaganda, de aszonta beteg, viszont mondta, hogy attól még ihatunk valamit, szóval holnap szerintem betoljuk a nemolcsó Zwack kajszi páleszt, amit direkt azé hoztam, hogy igyanak már valami rendes töményet is. Nem is baj, hogy nem partyzunk, kicsit még úgy is aszsimilálódni kell ide meg minden, szóval jövő hét szerdán egy Propaganda az ideális lesz, remélem dolgoznom sem kell másnap.

Namindegy, ez eddig biztos kibaszott izgalmas volt, úgyhogy most jöjjön pár olyan észrevétel, ami tutira nem érdekel senkit Lacikán kívül. Szóval egyik az, hogy itt nemtom hogy csinálják, de nem nő gaz a járda repedésein meg a padka szélén. Valószínűleg mondjuk azért mert nincs repedés a járdán, ha meg nőne akkor kiszedik. A másik az, hogy itt a fodrásznál alapból nem mossák meg a hajadat, csak ha kéred, azt is felárért. A harmadik meg az, hogy itt Angliában, a világ legjobb országában a legszutykabb típusú bankszámlámhoz adott bankkártyámat úgy használtam Magyarországon, hogy elköltöttem róla 171,37 fontot amiben volt kártyás vásárlás és pénzfelvétel is, és ezen felül, mint ilyen-olyan díj, fizettem a bankomnak összesen 4 szaros fontot. Namost az OTP fordított helyzetben biztos még jelzálogot is baszott volna rám. A negyedik dolog meg az lesz, hogy most nyitottak itt egy új Primarkot, ami a második legnagyobb az egész Szigeten, és ennek kettő eredménye van. Kéthete mindenki Primarkos szatyrokkal mászkál, azaz basszák el a pénzüket, csak azért, mert most nyílt egy új bolt. A másik hozománya, hogy ettől 30%-ot nőtt a pasty shop forgalma, tehát ha már vásárolnak is, akkor zabálnak/kávéznak/teáznak is. Itt működik olyan, hogy fogyasztói társadalom, és ennek baromi egyszerű oka van: az emberek 3-4-szeresét megkeresik a magyarországi béreknek, miközben az árszínvonal csak egy picivel magasabb. Van mit elkölteni.

Egyébként meg aki akar, az jöhet, decemberig lehet élni utoljára a lehetőséggel. A szobámban simán elfér 2-3 ember a földön, csak hálózsákot hozzatok, de van egy nappalink is két kanapéval. Az odavissza kijöhet 20-40-ből, plusz a pálesz meg a szotyi, amit nekem hoztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr411338664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu bácsi 2009.08.26. 14:04:52

Már aggódtam érted, te buzi, hogy nem írsz. De látom, kezdesz visszatérni a régi kerékvágásba. Jó krecsmákolást Bristolban!

Balu bácsi 2009.08.26. 14:10:11

Szofi itt sír, hogy senkit nem érdekel a blogja, kommentelejetek már ti is! :)
süti beállítások módosítása