Elmondom a sztorit mert tanulságos. Az volt, hogy akartam venni egy lépőt, de a Size?-ban nem volt a méretemben, ezért gondoltam megrendelem a webshopukról. Beregisztráltam, rendelést föladtam. Hamarosan jön az ímél, hogy a regisztrációt töröltük, alább az infók. Alább természetesen semmi infó nem volt, így nekem kellett fölívni az ügyfélszolgálatot, hogy ugyan, mondják már meg mi a bajuk. Aszongyák, hogy a számlázási címnek ugyanannak kell lennie, mint ami a bankszámlámhoz meg lett adva a bankban. Persze ez nem volt odaírva a webshopba rendelésnél.

Oké, második kör, kitöltök mindent, számlázási cím azonos a banknál megadot címemmel. Jön az ímél, hogy rendelés törölve. Ismét nekem kellett hívni az ügyfélszolgáltatot. Aszongyák nem adtam meg érvényes vonalas telefonszámot. 2009-ben, Angliában bazmeg, vezetékes telefon nélkül nem lehet webshopból rendelni. Hát gratulálok.

Jó, harmadszorra rendelés. Beírtam Steve itteni vezetékes számát. jön az ímél, hogy rendelés törölve. Megint telefon, mondják, hogy nem jó a telefonszám, amit megadtam. Kipróbáltam, télleg nem volt érvényes, mer Steve szerződése időközben megszűnt. Oké, ez az én hibám volt.

Negyedik rendelésnél beírtam a pasty shop vonalas számát. Végre jön az ímél, hogy lépjek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy egyeztessük a rendelést. Felhívom őket, megerősítjük a számlázási címet, meg a szállítási címet, amik különbözőek, lévén, hogy a bankomnál még a chippenhami címem szerepelt, azóta pedig már Bristolban lakom. Jön egy automatikus ímél, ahol a chippenhami szállítási cím szerepel. Visszahívom a csajt, hogy ez most mi, világosan lefixáltuk szállítási címnek Bristolt. aszongya ne aggódjak, Bristolba fogják szállítani. Na, nem hittem nekik, fölhívtam a másik ügyfélszolgálati számot is, megkérdeztem, hogy most akkor hova fogják vinni a csukát. Aszongya a fickó, hogy hát azt bizony Chippenhambe, merthogy a policy-juk szerint csak a számlázási címre szállíthatnak. Há mondom kurva jó, akkor hogy a faszba kaphatom meg azt a szájbarúgott cipőt. Ne mvolt ötlete, javasoltam, hogy szállítsa le a Size shopba Bristolba. Azt nem lehet, mert csak számlázási címre szállíthatnak. Jó akkor megkértem hogy törölje szépen ki a rendelésemet. Elmentem a legközelebbi Lloyd's bankfiókba, ahol kettő perc alat megváltoztatták a címemet a rendszerben mindenféle fasz papírozgatás nélkül. Pedig készültem útlevéllel, albérleti szerződéssel meg minden szarral, a legnagyobb magyar bürokráciát várva, de nem volt rá szükség. Mondtam, hogy címet szeretnék változtatni, kértek egy bankkártyát, megkérdezték az új címet, kis pötyögés a gépben, nem volt az egész kettő perc és azonnal élt a rendzserben az új cím. Anglia, banki szolgáltatások, 2009.

Na ezután ötödszörre is feladtam a rendelést. Jó volt a számlázási cím, a vezetékes telefon, a szállítási cím, és végre valahára jött az ímél, hogy oké, hamarosan küldik.

Namost ebből az egészből az a tanulság, hogy 2009-ben Angliában sikerült összehozni egy olyan szar webshopot és hozzá tartozó supportot, ami miatt ötször kellett megrendelnem egy kibaszott pár cipőt, holott ha már a rendelésnél ellátott volna a rendszer a megfelelő információkkal, akkor ez az egész elkerülhető lett volna. Plusz extrémnek tartom, hogy nekem kell hívogatnom az ügyfélszolgáltatot, mert semmit nem írnak le az ímélben a fölmerült problémáról, az meg a jéghegy csúcsa, hogy vezetékes telefonszám nélkül nem lehet rendelni. Na meg az, hogy az ügyfélszolgálaton két ember két különböző dolgot mond a szállításról. Ja, és miután ezt leírtam nekik ímélben péntek este, hétfő estig basztak válaszolni. Akkor rájuk írtam, hogy várom az azonnali választ, na akkor hajlandóak voltak írni pár sort. Anglia, a világ legjobb országa, 2009.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr881339987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása