Gecijó vagyok

Címkék: munka

2009.04.10. 21:47

Na szerdán megvolt a nyitás, ott voltak mindenféle öltönyös meg kosztümös boss-ok, teljes staff az első napra, és nyomtuk ezerrel. Én asztaltakarításra meg mosogatógép ki-bepakolásra voltam beosztva egész napra, pontosabban 10-től. Ebben csak két gáz van, az egyik, hogy a bolt 3 szintes: 2 customer szint, és a harmadik a staff szint, ahol van a mosogatógép. Ez azt jelenti, hogy két emeletet kell mindig lépcsőzni a mosatlannal, aztán a tisztával vissza a földszintre. Egyébként nem olyan para. A nagyobb para az volt, hogy Hannah, az egyik brit kiscsaj tökéletesen alkalmatlan a szervezett takarításra meg mosogatógép kezelésre, szóval mikor megérkeztem, olyan kibaszott dzsuva volt mindenhol, hogy kb. két óra alatt sikerült rendszert teremtenem a munkafolyamatokban, és kitakarítani a konyhát, hogy ne legyen minden mindenhol össze-viissza meg dzsuvásan. Na aztán egész nap nyomtam a mosogatógépes témát. Egyébként  a gép nagyon atom, kb 5 perc alatt lenyom egy mosást, szóval nem szarozik. Nap végén mondta Christophe, a shop manager, hogy figyu, az van, hogy tudja, hogy ez most ilyen háttérmunka és hogy nem selling, de ugyanolyan fontos, mint az, és hogy kurva jól nyomtam egész nap, és ez nem csak az ő véleménye, hanem az egész ottlévő öltönyös menedzsmenté, szóval előléptetnek vezérigazgatónak. Najó, annak azér nem, viszont meg lettem dícsérve, ez a lényeg.

Csütörtökön punnyadás volt, ma meg megint nyomtam egy kilenc órát, de most már sellingeltem is, meg kávét is főztem, meg minden, mer most azt akarta Christoph, hogy nyomjam ezt is.

Egyébként durva, kifizetik a túlórát, látszik ez a világ legjobb országa, ahogy Jakab is megmondta. Egyébként a lényeg az, hogy meg vannak velem elégedve és ez jó. Mellesleg kurva fárasztó a meló, dehá ez van. Egyébként ráköttem, hogy kb. ez a világ legjobb melója, amit itt kaphattam. Egyrészt bent van a városközpontban, 15 perc gyalog (mer minden 15 perc gyalog, ugye Atesz, Viktor? ;)), angolok között dolgozom és nem uncsi, pörgés van, tudok beszélni is velük néha, ha épp nem szakadok meg, meg hallgathatok mindenféle akcentust a pult mögött a vevőktől, bár nem mintha az annyira sokat dobna az angolomon, de akkor is. Ja és 2 percre van a gyuroda, szóval meló után csak átugrom, bohóckodok valamit a súlyokkal, zuhany, aztán megyek haza. Ja és amit még nem mondtam, a z a legjobb az egészben, hogy a nap végén, ha zárásig dolgozom, akkor a megmaradt pasty-kből, amit kidobnának, annyit lehet hazavinni, amennyit nem szégyellek. Ma például elhoztam egy Lamb & Mint pasty-t, egy Sausage Rollt, két large és egy small Traditional pasty-t.

Na ennyi. Holnapra valamelyik munkatárssal össze kéne szerveznem magamnak valami pub-ot, mert most már csak az hiányzik. Heather mindig megkérdezi, mit nyomtam a szabadnapon, há mondom aludtam. Szóval mosmá igazán kéne neki mesélni valami jó bebaszós sztorit.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr861058580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexa.b 2009.04.12. 00:16:25

Hát, nagyon büszke vagyok rád! :) Mondjuk abban nem kételkedtem, hogy megállod a helyed! A bulizós sztorit meg már én is várom, most már itt az ideje, hogy kirúgj a hámból! :)

LOVELY GUY 2009.04.12. 14:26:36

király
ez azt jelenti, hogy mikor következőre jövünk, már kajára sem kell költenünk, lesz pite a fincsi vürsztel helyett...

holnap el ne felejtsd meglocsolni a házinénit, mndjuk spricceld meg a dekoltázsát valamivel...

Szofo Mofo 2009.04.12. 16:03:24

@LOVELY GUY:

Ketchup? Azt is lophatok ingyen a melóhelyről.
süti beállítások módosítása