Irány Bristol!

Címkék: munka

2009.03.02. 13:05

Tegnap reggel, mielőtt elindultam Bath-ba, volt egy beszélgetésem az anyukával. Arról volt szó korábban, hogy a héten beszélünk arról, hogy maradok vagy megyek. Mondta, hogy ő úgy látja, hogy én inkább csinálnám a saját dolgomat, mint az au pair-kedést, és hogy ez nem baj, mert van ilyen ember is, meg olyan is. Bólogattam, abban maradtunk, hogy 1-2 hét múlva költözöm, szóval én úgy kalkulálok, hogy jövő hét szombaton, mert addig talán megjön ide az NI-számom, meg egy csomagot is várok otthonról. Meg addig is kapok még kétszer 60 fontot. Egyébként ajánlotta, hogy keressek bristoli reklámügynökségeknél valami melót, merthogy jó a referenciám. Mondtam, hogy ja, csak nem vagyok benne biztos, hogy az angolom elég jó hozzá, de mondta, hogy csak próbáljam meg, mert nem hiszi, hogy ez kizáró ok lenne. Há mondom oké. Szóval most CV küldözgetés van mindenhová, meg albérlet keresgélés.

Ugyanez a Viktor kedvéért, hogy ő se unatkozzon nagyon (jóérzésű emberektől előre is elnézést kérek):

Miután tegnap reggel megdugtam két macskát, a harmadikat pedig élve megsütöttem forró olajban, aztán ráhúztam a farkamra még langyosan, jött az anyuka, és annyira irigy lett a macskákra, hogy azonnal el akart küldeni Bristolba, de előtte még lerágta a sült macskát a bréről. Mondtam, nyugi mutter, tegnap elfogyott fél bödön öklözőzsír, most mire vagy féltékeny? Végül belátta, hogy igazam van, és végül abban maradtunk, hogy 1-2 hét múlva elég lesz elköltöznöm, de addig is az ágyhoz kötözve fog tartani napközben, szopóálarcban. Mondtam jó, az üzlet az üzlet, és beleszartam a szemébe. Ez nagyon tetszhetett neki, mert azonnal adott egy olyan tanácsot, hogy próbáljak meg bristoli reklámügynökségeknél keresgélni, mert ezzel a referenciával amit itt művelek, van ott keresni valóm. Mondtam, hogy szerintem nem elég jó az angolom, erre kontrázott, hogy persze bazmeg, szájpöcökkel a számban én is csak nyögdécselni tudnék. Ahhoz, hogy ezt demonstrálja, végre kivette a számból a cuccot, belefingott egy üveg narancslekvárba, és ekkor rájöttem, hogy valójában kurva jól tudok angolul. El is eresztettem egy "fákjúbazmeg"-et örömömben, aztán jól arcon hánytam, és ettem egy falatot a köldökszöszéből.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr92975214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LOVELY GUY 2009.03.05. 12:59:56

nalátod szofamofa, tudsz te ha akarsz! a bejegyzés utáni napokban letaszítottad a trónról a google.com-ot a honlaplátogatottság világranglistáján 465.878.982 letöltéssel.

amúgymeg most akkor miva?

Mész Bristolba?

Merakkorugye elhamarkodtad a blog nevét is.

és tudod már, hogy mikor lelépsz mit fogsz ellopni a családtól? A helyedben a gyerek számítógépét még leformatálnám a biztonság kedvéért, és a kedvenc játékait begyűjteném...

Szofo Mofo 2009.03.05. 13:31:07

@LOVELY GUY:

A gyereke játékait nemtom lefoglalni, mert a zinterneten vannak rajta. Azon meg gondolkodom, hogy mit lopjak el. Lehet autóval kéne menni Bristolba...

HabcsókEszter 2009.03.06. 02:55:51

Szerintem vidd magaddal az egyik macskát meg a lassan főző vájlingot.Sose tudni mikor szorul meg az ember...
süti beállítások módosítása