Mindjárt munkaképes vagyok

Címkék: munka napi rutin

2009.02.27. 20:43

Tegnap voltam NI-number interjún Wiltshire-ben, és egyben ez volt az első vonatozásom, merthogy Swindonba kellett átmennem. A vonatok jók, jó az utastéjékoztatás, szépen ki van minden írva, érkezések, késésk, de eltartott egy ideig, mire rájöttem a rendszerre. Viszont drága a jegy (7.60 a retúr összesen kb. 60-70 km-re), de legalább működik flottul. Egyébként most már biztos, hogy itt nincsenek cigányok, mert a vasútpálya mellett végig kivanank rakva síndarabok, ha esetleg javításra lenne szükség. Ha cigány lennék, tuti ide jönnék meggazdagodni. Ennyi vasat vétek itthagyni.

Az interjú egyébként sima volt, elbeszélgettem a csajjal, aki tök érthetően beszélt, szépen töltögette a lapokat, és ő is azt mondta, hogy nagyon jó az angolom, úgyhogy most már kurvára szeretném használni is valami melóban, hogy én is elhigyjem, hogy megy ez nekem élesben is. Az NI-számom 2-6 hét múlva érkezik postán, és akkor már tudom is használni, viszont a kártyára lehet, hogy akár 6 hónapot (!) is várni kell, de az mindegy, mert a szám meglesz. Szóval hamarosan teljesen munkaképes leszek, minden akadály elhárul, meg van minden szarom hozzá. A Home Office regisztráció az már csak elég akkor, ha van melóm, azaz van mit beregisztráltatnom.

A burgeres melóval nemtom mi van. A fickó tegnapra ígérte a visszahívást, ma próbáltam hívni, de nem értem el, küldtem rá egy sms-t, hogy fakjúbazmeg mivammá, de még nem reagált. Egyébként meg elküldtem még két helyre a CV-met meg a referencia leveleket, egyre jött egy automatikus válasz, na az valami kamu gyanús melónak tűnik. A másik kettőre meg várok, hátha válaszolnak. Túrom ezerrel az álláskereső oldalakat, egyelőre próbálok relatív jobb melókra jelentkezni, többnyire valamilyen asszisztensi pozícióba (project manager meg store menedzser alá például), hátha összejön. Ha nem, és szorít az idő a Bristolba költözéssel, akkor majd jöhet a csapos, recepciós, felszolgálós, szakácsos kör.

Egyébként ma halálra untam magam a gyerek mellett. Bele fogok én ebbe hülyülni hosszútávon, úgyhogy nagyon tendálok Bristol felé. Amint van ott jó melóm, lépek. Ha nincs jó melóm, akkor meg egy hónap múlva kéne. Csak úgy bele a vakvilágba az ugye rizikós. Addig viszont ilyen levegőben lógás van, merthogy várostnézni, pubozni nem akarok, mert ugye az pénzbe kerül, a pénz meg nagyon jól fog jönni, ha el kell húznom Bristolba. Szóval addig ilyen itthon ülős, besavanyodós taktika van.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr35970578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása