Ügyintézős nap

Címkék: napi rutin

2009.02.18. 21:11

Gyerekek, ma rengeteg mindent elintéztem. Először is vettem magamnak az O2-nél SIM kártyát, szóval van itteni számom. Igaz, még nemtom ki fog rajta hívni, de arra gyúrok, hogy előb utóbb szükség legyen rá.

Aztán nyitottam bankszámlát is. Először a Barclay's-nél akartam, de elkezdtek szépen beregisztráni, aztán a rendszer kidobta, hogy az én országomból kell valami hivatalos számla az én nevemmel vagy ilyesmi, ami igazolja a lakcímemet, szóval az anyuka által írt levél (meg útlevél persze) sajnos nem elég. Erre az lett volna a megoldás, hogy átíratunk valamit a nevemre egy szolgáltatónál, elküldenek a nevemre egy számlát, aztán visszaírattatjuk. Ez idő és macera, úgyhogy átmentem a Lloyd's-ba, és ott tudtak nekem nyitni egy számlát. A bankkártyám hétfő körül jön meg, úgyhogy jövő héten be tudok iratkozni a gyúrdába.

Voltam a helyi fősikolán is, hogy jelentkezzek nyelvi kurzusra. Jövő hét szerdán, reggel 10-re megyek szintfelmérőt írni, hogy tudjam, hol helyem. Egyébként a nő azt mondta, hogy pretty good english-em van, akkor persze hízott a májam. De már mondták a török büfében is pár napja. Csak az a baj, hogy én érzem úgy, hogy azért még bőven van mire gyúrni, de hát azért jöttem ide ugye.

Egyébként úgy érzem, mintha egyre jobban kezdeném érteni őket, szóval talán alakulgat ez. Az irány jó, csak maradjon így. Az mondjuk biztos sokat fog rajta dobni, ha elkezdek melózni, mert ott is majd beszélni kell, meg majd összeszocializálok magamnak valami ismerősöket valahonnan. Kezdésnek jó lesz a gyúroda.

És a meló. Voltam Martin burgeresében, és beszéltem vele. Van melója, szóval lehetek burgerszakács 5,75-ös minimálbérért szombaton 17-től 23:30-ig, meg vasárnap 17-től 22-ig. Igazából jó arc a csávó, meg brit is, úgyhogy lehet bejátszom. De  lényeg, hogy holnap irány a JOB Centre, hogy megérdeklődjem ezt az NI számot, meg meg kell ejtenem a Home Office regisztrációt is, hogy tudjak legálisan dolgozni. Meg ha már ott vagyok, körbe nézek, mi a helyzet a munkaerőpiac keresleti oldalán, hátha találok valami finomabb melót, de ha nem, az se baj. Szerintem poén hamburgert sütni.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr78951626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása