A rezidenciám

Címkék: videó fotók rezidenciám

2009.02.13. 14:45

Na szóval, az úgy volt, hogy fölültem a repülőre, aztán jól elrepültem Bristolba. Helyi idő szerint 23:55-kor szállt le a gép, és az anyuka volt férje várt rám, aki elvitt kocsival Bath-on keresztül Chippenhambe. Az mondjuk fasza volt, sok szűk, kanyargós út, meg mindenhol ez a jellegzetes brit sövény. Szerintem ezek ilyen sövénybuzik lehetnek, de hát mindenkinek meg van a maga hülyesége. Ja és a verdák jobbról jönnek. Durva. Sikerült is szépen belefutni a megszokásból eredő hibába. Mikor próbálsz ugye beszállni a kocsiba, és mondod, hogy zárva van, és akkor jössz rá, hogy az a sofőr oldala, nem a tiéd. Sebaj, a fickó amcsi volt, és mondta, hogy ezt még ős is eljátssza néha 7 év után.

Na szóval kb éjjel 1-re értünk oda a szállásra. Az anyuka meg a gyerek már aludt, lévén másnap suli van. A fickó körbemutogatta az alsó szintet, na és akkor jött az első pofon: ez nem a legfényesebb szállás. A ház oldalához építettek hozzá egy bővítést, félig a teraszra, na és az az au pair rezidencia. Ez még önmagában nem is lenne baj, ha a szigetelés nem lenne elég halovány, mindezt valahogy olyan fűtéssel kombinálva, hogy gyakorlatilag reggel 8-tól este 23-ig hideg van, aztán éjjel valahogy fölmelegszik, de úgy, hogy akkor meg már kurva meleg van. Nem értem én ezt. A matrac legalább elektromosan melegít, ami jól jön, csak éjjel ki kell kapcsolni, mikor arra ébredsz, hogy kezd baszom meleg lenni.

A lakrészemben van egy lounge egy heverővel, egy régi szekrénnyel, rajta két tévével (egyszer majd kipróbálom őket), asztal, szék, meg ilyen egymásra baszott padlőszőnyegek (a második réteg után nem akartam tudni mi van alatta, úgy tűnt, hogy semmi durva, így ebben a hitben próbálom meg eltölteni itt a további napjaimat), egy elektromos szekrény, szóval csak bezárkózok, és az egész házban kikapcsolom az áramot, ha energiaválságot akarok előidézni. Van egy ilyen régi fotel is, amire rá van terítve egy nem sokkal fiatalabb paplan, viszont azt telibe hugyozta valamelyik böszme nagy macska a négy közül, szóval azzal kapcsolatban két opcióm van: vagy megtanulunk békében egymás mellett élni, kerülve az érintkezést, vagy kimosom a paplant. Még nem döntöttem el. Ez a szitu:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A háló az egy kicsi szoba egy ággyal meg némi lommal a másik végében. Azt hiszem azok ott is maradnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor bejöttem olyan porcicák vicsorogtak rám, hogy nem tudtam mitévő legyek, de aztán másnap összeszedtem magam, kitöröltem a szekrényeket, bepakoltam, meg fölporszívóztam. Még szerencse, hogy a lenti fürdőben, ami egyrészt az én részemre van, hmm, otthagyva, találtam három Dyson kb. ipari proszívót (aki használt már egyet az tudja, miről beszélek: kurva nehéz, kurva hangos, és úgy szív, mint...), és azzal úgy fölporszívóztam, mint az állat. A fürdőm egyben raktár is: van benne sok cipő, az említett géppark, oda lehet teregetni, stb.

A szobámból egy általam raktárnak nevezett helyiségen keresztül vezet az út a nappaliba. Ebben kb. minden megtalálható, ami a lakásba már nem fért el valahova, az pedig nagy szó, mert rámolnak rendesen. Mondjuk ez állításuk szerint inkább nyári rész, ahol jó idő esetén lehet dolgozni, itt van a gyereknek egy csomó játéka, meg minden szar mellette. Van egy félig beszáradt festékes tégely is a dolgozó sarokban, az a kedvencem. Kíváncsi vagyok mikor tűnik el onnan.

Na, de inkább csatolok egy videót, amit megsasolhattok. Kicsit körbeszaladtam másnap reggel a birodalmamon:

 

Egyébként a saját szobám után a konyhát dzsuváztam ki, na szerintem arról is születik majd egy poszt, hiteles fotókkal dokumentálva, mert ott is vannak riszató dolgok, amíg el nem tüntetem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr2941107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibus 2009.02.13. 18:50:15

Szevasz Szofi! Az a fotel... biztos a macska volt?D

kytin 2009.02.13. 19:52:36

Szofi, mire hazajössz, olyan profin fogsz takarítani, mint inni :D Hasznos helyre mentél, csak Anyud meg ne tudja...

alexa.b 2009.02.13. 20:53:16

Az éjjeliszekrény melletti asztalra ők készítettek ki neked gyümit, vagy te vitted a kis pakkodban? :)))

Szofo Mofo 2009.02.13. 21:05:52

Tibus:

Nemtom, de talán jobb is.

Kytin:

Elbasztam, anyám már tudja. :)

Alexa:
Azt ők készítették oda welcome csomagnak. Úgyhogy jó arcok.

k_nori 2009.02.14. 17:12:01

Szia Szofi! Örülök, hogy épségben megérkeztél, remélem jól fogod érezni magad! Nézd mindennek a jó oldalát, lehetne sokkal rosszabb is a hely:) Én 3 hónapig éltem egy erdő közepén, katonai sátorban, dzsuvában, bogarak, kígyók között, ahhoz képest ez fejedelmi rezidencia:) Bár mindennek meg van a maga szépsége..:)Milyen a család meg a gyerek?

danteraktív 2009.02.16. 13:27:04

Az első (ablakos) fotón pont olyan a szoba, mint amilyenben a főfeka lakott a Gyűlöletben. Nem inspirál gengszterrap szövegírásra?:)
süti beállítások módosítása