Propaganda

Címkék: party

2009.07.25. 22:04

A szombati majdnem party után kedden volt egy lájtos spanish party. Egy ismerős zenekar meg dj rakta össze a partyt, ott ahol már korábban is voltunk. Lévén, nem vagyok oda a regggie-s hip-hop-os dolgokért spanyol beütéssel, ezért csak finoman sörözős esemény volt.

Nade aztán a szerda az adta. Végre eljutottunk Propagandára, ami egy kurva nagy indie-party sorozat (Kollár úr kedvéért britpop) Anglia szerte és minden szerdán van party Bristolban is a Syndicate-ben. Na szóval otthon low-budget bebaszás, aztán irány a hely. Valahogy 1 órakor sikerült odaérni, mikor fizetném a 3 fontos beugrót, akkor realizááltam, hogy elfelejtettem pénzt kivenni, szóval némi alkudozás után, hogy öt perc alatt visszajövök, még beengedtek. Én voltam aznap az utolsó. Kicsit mák.

Na szóval aztán bent meg szembesültünk azzal, amit kb úgy lehet leírni, hogy aztaakuuurvaaa. Képzeljetek el egy majdnem akkora valamit, mint az Events Hall, mindenféle fényekkel, meg jó hanggal, és csak az indie szól (Kollár úr kedvéért britpop). Najó, tudom, hogy senkit nem hoz lázba az indie(Kollár úr kedvéért britpop), mert nem vagytok elég britek, mint én, dehát ezt elnézem nektek, kis kelet-európai senkiknek, mert én gecitoleráns brit vagyok. Lényeg az, hogy otthon az indie (Kollár úr kedvéért britpop) party az ilyen kis családias zugrendezvény, aminek mellesleg igen jó hangulata van úgy is, de hát ez itt ugye Nagy-Britannia, a világ legjobb országa, és én is csak azóta tudom, hogy ez az igazi, mióta brit lettem.

Na szóval kellően kitomboltuk magunkat, én ugye a sajnos még nem levetkőzött kelet-európai barbár kulturális nyomás miatt kettőig nem láttam a piától, de mondjuk állítólag a britek is ezt csinálják, szóval akár emiatt még nem is kéne hogy legyen lelkiismeretfurdalásom. Szóval nem is lesz. Képek vannak a Fácsebúkon, Bea jól beteggelt az összes megrázó képen, jó szórakozást.

Ja igen az már csak dereng, hogy hajnalban itt is villanyfölbaszással küldték haza az embereket, talán cápáztam is, meg állítólag fél órát beszéltem valami brit csajokkal, hogy kiderítsem, mi az a speciális ajánlat a pult fölött a kiragasztott lapra felírva, mert valami nagyon furcsa szóösszetétel volt. Na ebből két dologra emlékszem: egyrészt az a beszélgetés szerintem nem volt több 5 percnél, viszont nem derült ki mi az az izé amit 1 fontért árultak.

Na szóval hajnalban valamikor hazaküldték az embereket, aztán Alberto meg Bea Language Prpjectes spanyol spanjai mindenáron kocsmát akartak találni a városban, hiába mondtam, hogy felejtsék el, mert ez a világ legjobb országa, és mint felelős ország, nem engedik az állampolgárokat túl sokáig italozni, ezért nem is fognak kcosmát találni. Na aztán miután jól bejártuk a várost, valahgy hazakóvályogtunk. Persze hogy éjjelnappali és kaja-sör kombó. Alberto az odaúton figyelmeztetett, hogy nehogy megpróbáljak ellopni valamit a múltkori esetből kiindulva, mikoris nem sikerült, persze megígértem. Na aztán az éjjelnappaliban, képzeljétek én nem vettem sört, mert már valahogy nem kívántam, ellenben rámjött az, hogy hungarian bundáskenyeret fogok sütögetni a spanyoloknak, és az milyen jó lesz már, de szerencsére hamar meggondoltam magamat, és maradtunk a legolcsóbb pizzákból egy wide selectionnél. Amíg ők válogatták a pizzát vagy sört vagy nemtommit, a boltos is odament segíteni, na ott akkor a pillanatban becsusszant két Kindertojás a zsebembe. Egy a múltkori, egy meg a mostani, de az is lehet, hogy csak azért kettő, mert két zsebem volt, ezt már sosem tudjuk meg.

Na aztán otthon pizzasütés, szépen lassan mindenki elaludt vagy a földön, vagy a sarokban. Na akkor jöttek a játékok sorban. először a részeg puzzle, mikor a földön alvó emberre pakoltuk a lehető legtöbb tárgyat. Ezt megunva jött a mutáns katica-elefánt plüssállattal való arc-orr és szájingerlés, ami alvó emberből igen érdekes reakciókat vált ki többynire. mikor ezt is meguntuk, eljött az ébresztés ideje. A múltkor zsákmányolt, kb 1 méter 20 centi magas atomnagy bólyával szépen telibeordítan az alvó emberek arcát 10 centiről. Namost az a helyzet, hogy a gyerek nem kelt föl, de körülötte mindenki igen. Erről videó is van, viszont azt nem láthatjátok, mer Beánál van. Na szóval így telt az este. Ó ja igen. aztán másnap délután 17-ig részeg voltam, a baj csak ott volt, hogy 13-tól dolgoztam a pasty shopban, ráadásul delivery is jött és remek volt részegen cipelni a dobozokat föl a másodikra. De hálistennek nem borultam le lépcsőn.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr591268388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása