St. Pauls Carnival

Címkék: kultúra party

2009.07.05. 19:47

Szombaton volt a szülinapom, amit ugye meg kellett ünnepelni. Pont kapóra jött, hogy aznap volt a St. Paul's Carnival, ami arról szól, hogy a zösszes néger kijön olyankor az utcára, barbecue-znak, piálnak, árulnak minden szart, rengeteg koncert meg partyhelyszín van a St. Paul's negyedben, pontosan ott, ahol korábban laktam Deninél, illetve most a szélén lakom. Szóval ez egy ilyen utcai fesztivál.

Na meló után páran elkezdtünk iszogatni a lakásban. Itt volt Alberto meg a barátnője, egy olasz csaj a nyelvsuliból meg Alberto francia haverja. 11 körül letoltuk az arcunkat a fesztiválra, hogy megtaláljuk az olasz csoportot, nem sikerült, akkor elkezdtük keresn ia spanyolokat, őket sem találtuk, szóval úgy döntöttünk hogy akor keresünk valami partyhelyszínt azt tombolunk. Hogy hogynem, egy dnb helyszínen kötöttünk ki, ami nappal játszótér meg parkoló, és ott bandáznak rajta a fekák, most pedig egy nagy party volt az egész. Ez egyébként látható a videón is amit rittyentettem nektek. Movie Makerrel nyesegettem össze, szóval enjoy:

 

Na egy idő után ezen helyen találkoztunk a spanyolokkal, szóval innentől együtt buliztunk egészen addig, amíg le nem kapcsolták a valamikor a zenét. Ekkor átvonultunk valami pub közelébe. Na itt történtek az érdekes dolgok. Először is megesik a zemberrel, hogy elfogy a söre, ilyenkor elindul utánpótlás után. Szóval bementem a pubba, de észrevettem, hogy nyitva van a pinceajtó. gondoltam megnézem mi van odaletn. Hát a raktár volt odalent. Mivel kelet-európai vagyok, gyorsan valami töményet próbáltam keresni, de mivel nem volt, kénytelen voltam sört meg cidert lopni: kettő a farzsebekbe, kettő a kézbe, aztán gyorsan föl és ki a pubból. A pia utánpótlást sikeresen megoldottam. Másodszorra már nem siekrült ugyanez a művelet, mert a biztonsági őr nem engedett le a pincébe. Na aztán menetközben, ahogy bandáztun kaz utcán, az egyik spanyol gyerek előhúzott valami kis zacskót a zsebéből fehér porral, aszonta dugjam bele a kisujjamat, azt nyaljam le. Jó mondom, de miarák ez, aszongya MDMA, azaz extasy. Na persze, hogy kipróbáltam, viszont semmi hatása nem volt. Valszeg annyira be voltam baszva, hogy nem osztott, nem szorzott. Beszéltem itt valami brit gyerekkel is, aki a bezsélgetés közepén fogta magát és megfejelt. Fogalmam sincs hogy miért kaptam, de a szerencsém az volt, hogy hozzám képest egy fáking dwarf volt a kis köcsög, szóval csak a számat érte el, nem az orromat, tehát megúsztam egy enyhe szájbedagadással az incidenst. Persze ekkor továbbáltunk mert nem kellett a balhé. Ha jól emlékszem hamarosan hazafelé vettük az irányt Polaco-val, aki egyébként spanyol és Félixnek hívják, de úgy néz ki mint egy lengyel, ezért kapta a Polaco becenevet. Na ennyi, otthon aludtam pár órát, aztán mentem dolgozni a Bhs-be, ahol is végérvényesen rájöttem, hogy bebaszva dolgozni a legjobb, mert az valahogy jót tesz a customer service-nek.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr341228356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása