Stonehenge

Címkék: kultúra party stonehenge

2009.06.21. 20:11

Tegnap éjjel kimentünk a spanyolokkal meg 3 kocsival a Stonehenghez, mert a tegnapi este volt a legrövidebb az évben és ilyenkor happening van a Stonhengenél. Megnyitják a látogatók előtt, nem csak a kerítés mögül lehet nézegetni, hanem be lehet menni és fl lehet mászni rá. Ilyenkor összegyűlik rengeteg, különféle ember és együtt jammelgetnek, hippiskednek és várják a napfelkeltét. Nagyon sokan voltak és a britek atom precízen megszervezték a dolgot. Rendőrök pöpecül irányítgatták a forgalmat meg egyenként parkoltatták az autókat ingyé, mindenki kapott szemeteszsákot is, szóval igazi profi szervezés.

Én atom fáradt voltam mert dolgoztam a remek Bhs-ben, odafelé a kocsiban aludtam. Aztán megérkeztünk, előkerültek a piák, betoltam egy kétliteres cidert és egyből jobban lettem, mert az előző 3 sör nem hatott. Kitört belőlem a partyfotós és csináltam 519 képet meg videót, annak persze több mint a felét kidobtam, ilyen ez.

Egyébkén nagyon zsír volt, és tényleg mindenféle ember együtt bulizik az ottani dzemmelgetésekre. Voltak hullahoppos lányok, skótdudás, capoeriások meg minden. Fél négy körül érkeztünk meg és reggel kilenc után indultunk el visszafelé Bristolba. Úgy hogy én aznap 10:30-tól dolgozok. Még esélyem is lett volna beérni a Bhs-be, ha rögtön kidobnak, amint odaérünk Bristolba, csak ott bukott el a dolog, hogy frankón eltévedtünk és végül 13-ra értem csak be dolgozni. :) Szerencsére nem lett belőle para.

Szóval nullát aludtam, melóztam, úgyhogy most kb megfürdök, eszek azt lefekszem aludni. ti meg nézzétek a képeket. Videók is vannak, abból vagy felrakok majd párat, vagy összevagdosok valamit, csak az idő. Egyébként van egy-két édekes... :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr671199457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása