Na írok, mer most már van időm. Múltkor ott hagytam abba, hogy kocsmázás az angolosokkal aztán házibuli a leendő lakótársaimmal. Az angolos kocsmázásból annyi lett, hogy elmentem egy másik angol csoport egy pubba egy röpke sörre, mert a mieink közül sokaknak nem lett végül jó az időpont, de átraktuk csütörtökre. A házibuli pedig le lett fújva, mert mindenki bepunnyadt.

Szerdán nemtom mit csináltam, de csütörtökön átköltöztem az új helyre, aztán egyből rohantam angolra, az óra után pedig eljutotunk az angol csoporttal a Commercial Room nevű pubba. Olyan igazi tradicionális brit pub-feeling volt, nem mintha tudnám mi az, de mondjuk olyannak képzelem mostantól. Ittam lengyel sört, mert Tomek szerint az jó. NEm volt rossz, de kifejezeten jó se. Olyan, mint a magyar világos sörök, csak kicsit erősebb és bubisabb. A következő már a jól evált ale sörök közül került ki, amelyikből annyi féle van, mint a szemét, és az ára is olyan. 1,5-2,5 között mozognak, és ha belegondolok, akkor ez olyan 450-800 forint, pont mint otthon egy Drehert, vagy valami trendi 3 decis szar lime-mal az üveg nyakában, hogy ne száljanak bele a legyek. Szóval gyerekek, itt kurva olcsó a sör, és mocskosul jó mindegyik. Szóval az van, hogy Angliában minden jobb.

Nade visszatérve a költözésre. Napköben papíroztam az ügynökséggel, kitakarítottam a szobát, áthordtam pár cuccot, aztán délután még Deni eldobott kocsival meg a többi cuccal, szóval rendes volt. Igazából a lakás kurva jó. Van benne hét szoba, két fürdőszoba, az egész nemrég lett felújtva, tiszta meg minden. Van zuhany, és nem kell kapcsolgatni a bojlert, hogy legyen melegvíz, hanem beállsz a zuhany alá és van. Nagyon durva érzés. A többiek az egy kurva nagy internatiaonal brancs. Van 3 spanyol csaj, 2 olasz srác (vagy egy spanyol és egy olasz, ezt most nemtom) meg egy guyanai feka. A 3 csajjal eddig futólag találkoztam, néhánnyal tudtam beszélni pár szót, a fekával viszonylag sűrűn összefutok. Na, az nagyon laza gyerek, úgy ejti a junóvádámínt, hogy egyből drogot akarsz tőle vásárolni. Egyébként halál jó gyerek, bírom a búráját. Ma este a barátnőjével ment valami hipháp partyba, de mondta, hogy jövő hétvégén nyomhatunk valamit. Há mondom nyomjunk, azt majd kiderül nyomunk-e vagy nem.

Eddig egyébként kurvára nem találkoztam sokat a többiekkel, mer ugye csütörtökön angol meg pubozás, utána este csak az egyik olasz sráccal futottam össze meg egy másik olasz haverjával. Mindkettő szakács, és elég szarul beszélnek angolul, de megoldottuk a kommunikációt. az mondjuk kemény volt, mikor mondtam, hogy Hungary, rákérdeztek bizonytalanul, hogy az ugye Európában van? Pénteken 21 után értem haza, kurvára senki nem volt itthon, mer mindenki elment bebaszni, ma megint meló volt, 19 után ismét üres a lakás, csak a feka pajtásom volt itthon. mondjuk a spanyol csajok elutaztak Londonba, azér is csendesebb a ház, az olasz biztos valahol kódorog. Gondolom azért vannak itthon is, mert azért szeretnék velük néha találkozni. :)

Na, ma meg melózta, hágy jó szar munka ez a Bhs éttermezés. Semmi customer service feelinged nincsen, az egész ilyen depresszív, múltból ittmaradt szar, ahol a brit népek aljával tudsz találkozni. Van "Not too much" Julie, aki folyamatosan pofázik, és a vendég előtt mondja, hogy ne olyan sok chipset rakjál a tányérjára, mer az költség. Az a durva, hogy most már próbáltam tőle kérdezni, de rájöttem, hogy kurvára nem megy neki ez a kétirányú kommunikáció, mert gecire nem a kérdésre válaszol. Szóval föl kell tenni párszor, hogy megkapd a választ. Na, aztán van "All right" Helen, akinek minden második mondtata az, hogy "all right". Már az első félórában gecire elkezdett idegesíteni, de aztán elkezdtem totózni, hogy mikor fogja mondani, hogy "óráj", szóval megoldottam a szórakozást is valahogy. Aztán van "Haa" Aron, egy fiatal srác, akitől ha kérdezel valamit, és nem érti, olyan igazán parasztosan mondja, hogy "haaaa"? Van még Foster, egy feka, ő jó gyerek, van egy másik feka is, az is jó gyerek ,meg van Patrick, az is feka, és az is jó gyerek. Ezek a fekák már csak ilyenek. Van egy angol csaj, kurvára nem kommunikatív, van egy másik is, az kommunikatív, de csak távolról látom, mert midnig más részlegen dolgozik, van egy feka csaj, az tök jófejnek tűnik, valami tudományos genyát tanul, nem értettem pontosan, de majd lesz neki Masters-e is. Na ennyit a melóról, úgyis kell holnap is mennem.

A házról majd csinálok egy jó kis MTV Cribbs videót, ahogy szoktam, majd ha lesz időm valamikor nappal. Szerintem szerda lesz a napja. Na csá van.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr991183572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LOVELY GUY 2009.06.15. 14:59:45

szeva szofa!

megint rég nem írtam, szal pótlom.

- szóval a H&M pulcsit visszacserélni jó lenne ha nem lenne szar!? :) szal nem szaroznak levásárlással, hanem szaroznak azon, hogy hordtad. :)

- elkezdtél dextert nézni? csak mer hasonló jó kis karakterrajzokat prezentálsz... ez tetszik, meg kell dícsérnem a blogot. és szerintem beszerezhetnél komolyabb mennyiségű fóliát meg garbage bag-et...

- és végül, szofi csak csak kiderül, te is feka vagy a szíved mélyén... mindenki szar fej csak a fekák nem junóvátámín meg egyebek... szerintem keresd fel Seal barátunkat és hívd meg egy sörre! :)
süti beállítások módosítása