Röviden

Címkék: munka rent

2009.06.07. 23:01

A tegnapi sokk után ma már felkészült elmével mentem dolgozni, szóval így agyat átállítva nem volt olyan vészes. Beletörődtem, megtört a szocializmus. Rezignáltan sütöttem a fried egget és lapátoltam a chips-et a fish mellé. Vasárnaphoz méltóan iszonyat punnyadás volt. Így belegondolva nem is rossz hogy azért fizetnek, hogy lajhártempóban néha imitáljak valami munkát, a maradék időben meg ácsorogjak. Szóval kibírható ez a heti két nap, egyelőre úgy tűnik. Na persze, amint lesz jobb meló, nem habozok lepattanni.

Reggel felhívtam Ninát, a német csajt, aki kiköltözik a lakásból, ahova én be akarok, és közöltem, hogy oké, kell a szoba. Holna preggel találkozunk nála, elmegyünk az ügynökségre, és megpróbáljuk lealkudni a depositot 400-ról legalább 300-ra. Ja, és nagyon remélem, hogy nincs agency fee, mer akkor tuti csúnyán felhúzom a szemöldökömet és közlöm, hogy ez esetben be is kaphatják.

Konklúzió mára: a második meló elviselhető, költözni meg úgy néz ki, hogy fogok. És remélem a Jobbik igazi nagyhatalommá teszi Magyarországot, mire visszatérek az őshazába.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr981170312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása