Ömlesztve

Címkék: egészség angliában minden jobb

2009.06.04. 18:11

Na, ez ilyen idehányós bejegyzés lesz. Először is van egy képem a lotmentről. Azaz Deni kertjéről, amit kb két forintért bérel a counciltól. Ottan kertészkedik rajta ő is:

Aztán vannak itt ilyen furcsaságok is az Ángélusoknál. Az egyik ilyen, hogy ezek néha sorban állnak a buszmegállóban az első ajtóhoz. Képzled el, hogy látsz egy buszmegállót, az emberek meg sorban állnak a semmire. Először néztem, hogy ezeknek mi bajuk van, aztán esett le, hogy a buszhoz állnak sorba. A másik dolog ami a napokban hirtelen feltűnt, hogy itt nincsenek emósok. Itt mindenki ugyanúgy néz ki, viszont mindenki ugyanolyan trendi. Kigyúrt, tetovált  buflákot is kb eddig ha kettőt láttam, szilikonmellet meg egyet sem.

Akadnak viszont Vicky Pollardok. Ők ilyen brit specialitás, valami nagyvásorba szakadt, alsó társadalmi réteghez tartozó fajta, tipikusan nők, akik Lonsdale vagy Kappa vagy valamilyen melegítőben flangálnak, és van 10 kiló arany az ujjaikon meg a nyakukban. Ehhez jellegzetes tájszólás társul többynire. Azért csak többnyire, mert nekünk is van egy Vicky Pollard törzsvendégünk a pasty hopban, az viszonyalg normálisan beszél, meg nem is bunkó, csak külsőre egyszerű. Biztos valami nemesebb fajta Vicky Pollard.

Ami még nagyon furcsa, hogy nagyon vegyes környékek vannak. Az egyik utca gettó, de a másik már elitebbnek néz ki. Meg olyan is van, hogy egymás mellett állnak sorban a lepukkant házak négerrel, vagy a szépen rendben tartott házak, jólszituált fehérekkel. Szóval így tök nem értem, itt nincs annyira gettósodás.

Egtyébként meg valami nincs rendben velem. Tegnap délután elkezdett fájdogálni a fejem, estére ez jól felerősödött. Néha van ilyen, ilyenkor lefekszem aludni, és másnapra elmúlik. Na lefeküdtem, kurvára nem tudtam elaludni, aztán eladludtam, de felébredtem, fájt megint mint az állat, aztán valahogy elmúlt, viszont akkor meg aludni nem tudtam, szóval kb 5-6 körül aludtam el megint. 11 után fölkeltem, fejfájás elmúlt, bár a nyomát még kicsit éreztem. Megreggeliztem, szüttyögtem a laptoppal, aztán hirtelen elkezdett megint fájni mint az állat, Deni adott egy paracetamolt, az kinyírta, de most meg ilyen eléggé zagyva az agyam tőle, kb mint aki be van baszva, vagy nemtom. Nemtom mi ez a szar, de remélem nem disznónátha.

Na megyek nyelvsuliba, mer ma is van. Arról is írok nektek majd bővebbe valamit. Na jók legyetek és igyatok sokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr11163809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JGH 2009.06.06. 12:17:46

A Vickyk ott a cigányt helyettesítik szoffer. Ezt mééé nem tudod mééééég?
süti beállítások módosítása