Tegnap délután felhívott valami csaj és mondta, hogy van munka, állásinterjú holnap lenne reggel, a cég a The Klub nevezetű akármi. Mondom jó, ott leszek. 10 másodperc múlva jön az sms és az ímél egyszerre benne precízen az infók, hogy hova és mikor kéne mennem. Aztán nagyon nem vágtam, hogy ez most milyen pozíció tulajdonképpen, szóval elkezdtem megnézegetni a jelentkezéseimet, meg megguglizni a céget, aztán kezdett nagyon gyanússá válni, hogy ide én nem jelentkeztem, és hogy a The Klub egyedül a ripoffreport.com-on van fönt, mint egy újabb sales and marketing lehúzós ügynökség. Akkor visszahívtam őket, hogy akkor mi is ez a munka, mi a pozíció megnevezése? Mondtak valami Sales and Marketing Trainee, kértem, hogy adjanak bővebb infót, hogy mi ez a munka, mondta a csaj, hogy küldi mélben. Na azóta is küldi, engem meg azóta is várnak a ma reggeli állásinterjún...

Aztán ráküldtem egy sms-t Dallas-ra, a baguette shopos fickóra, hogy mikor mehetek próbamunkára. Ma sikerült neki visszírni (britek...), hogy majd hívni fog, hogyha megnyitotta az új boltot jövő héten. Remélem jövő héten letudom a próbamunkát és még a hétvége előtt megkapom az eladói állást ott, mielőtt elkezdenék dolgozni a Bhs-ben, hogy utolsó pilanatban, igazi jófej módjára le tudjam mondani.

Ma fölhívtam Nikit, hogy megkérdezzem, mikor kéne beiratkoznom a nyelvsuliba, hogyha jövő hét kedden akarok kezdeni. Kinyomott, gondoltam dolgozik. Hamarosan visszahívott, kérdezte hol vagyok, meg furcsa volt a hangja, elég zaklatottnak tűnt. Mondom itthon de mi baj van? Aszondja kirúgták, mert most járt volna le az egy éves próbaidőtartama, és utána fizetésemelés járt volna meg nehezebb is elküldeni egyik pillanatról a másikra. Szóval megszopatták... Hétvégén vagy hétfőn összefutunk aztán kibeszéli magából.

Ma megnéztem egy rentet is, elég szutyok volt, egy lengyel gyerek egy spanyol csaj meg valami néger csaj lakott benne. Elég szedett-vedett társaság, szóval felejtős. Van még pár látogatandó, azokat megpróbálom összeszervezni lassan, de nem strapálom magam. Ha lesz valami jó lépek, ha nem maradok.

Az a baj, hogy semmi érdekes nem történik, csak ez a melóügy meg rentügy, ezt meg kurva unalmas állandóan leirogatni, meg titeket sem érdekel nyilván, szóval ezért nem írok. Viszont most szembe jutott, hogy azért hétvégén volt részem egy kis Jamaica feelingben. Jöttem haza melóból 18 óra körül, elértem a sarki néger dílerkocsmához. Na az olyan volt, hogy a kereszteződés tele négerrel, de csak azzal, mindenhova kipakolva a barbeque-zós hússütőhordók, pár kocsiből nyitott ajtóknál dübörög a reggie. Szóval rendeztek maguknak egy kis bbq party-t a kereszteződésben. Nem mertem kamerázni pedig jól elfért volna a blogon meg emléknek se rossz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr211149341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása