Tegnapi tréning

Címkék: munka

2009.04.04. 13:24

Kicsit jobban ment, mint a szerdai. Most már átlátom a workflow-t, hogy hogyan áramolnak a teendők szépen sorban. Látom a csapatmunkát. Megint voltam kasszában, főztem kávét, sütöttem is, kezdek belejönni. Igaz, hogy megint bakiztam párat, dehát ebből tanul az ember.

Mellesleg az bath-i shopmanager, ez a Mark, annyira nem szimpi nekem, de lehet, hogy énse neki. Az a tipikus vigyori angol, de igazából olyan, mintha le se szarna. Christoffal, az én shopmanageremmel volt egy rövid beszélgetésem: megkérdezte, mit gondolok, én meg mondtam, hogy most már kicsit jobban átlátom a dolgokat, és még azért bele kell rázódni. Visszakérdeztem, hogy neki mi a véleménye rólam. Mondta, hogy nekem nehéz ez a nyelv miatt, de ha próbálom, akkor nincs para. Helyeseltem, hogy ja, az a legnehezebb, hogy ugye minden angolul van, de én próbálom, úgyhogy ebben maradtunk. A nap végén szépen kezet fogott velem és megköszönte. Úgy láttam, hogy elégedett, szóval ez jó jel, remélem így is van. Vasárnap lesz az uccsó tréning, a boltot meg szerdán nyitjuk meg Bristolban és akkor indul a dolog élesben.

Volt egy vicces momentum is a tréning alatt. Heathert megtanítottam a hét napjaira magyarul. Szegény nagyon küzdött vele, de hát ő akarta. :) A hétfőt "héjtfö"-nek, a keddet "ket"-nek vagy "kedö"-nek mondja, a szerda közel rendben van, a csütörtök az vicces, kb. "csütrötök", de inkább mindig más. Péntek az "péjntek", szombat kb. rendben van, na és akkor a vasárnap okozta a legnagyobb derültséget, amit ő elsőre a "wash it up"-pal azonosított. Mondtam ja, kb. olyasmi, aztán valahogy megtanulta ezt is. Aztán nagy büszkén ment megvillogtatni magyar nyelvtudását, és elsorolta többieknek a hét napjait. Közben én hátul mosogattam éppen, odajött az egyik srác, kérdezte, hogy hogy is van ez a vasárnap, hát mondtam, hogy pont úgy, hogy v-a-s-á-r-n-a-p. Látszott, hogy pörög az agya, hogy megkísérelje-e kimondani vagy sem, de végül feladta, mert látta, hogy reménytelen számára, és úgy gondolta, hogy mégis csak égő lenne, hogy nem tudja kimondani rendesen. Mondtam Heathernek, hogy na, én pont ugyanezt élem át a ti angolotokkal, most legalább értitek a szitut. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr851045737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LOVELY GUY 2009.04.07. 13:00:43

hát szofa, megint kezdünk elmenni egy kellemetlen irányba ezzel a bloggal. inkább olyasmire tanítsd a csajt amit később használhatsz is, szitokszavak, megalázások, kemény szexuális tartalmú utasítások, what do you want, luketmíendtellmívatjúvónt és társai... de a call the police szálat elvarrhatnád, az megint felkeltette az érdeklődésemet. amúgymeg ha para van, szerintem Sealre számíthatsz, aztán ne felejtsd merghívni egy sörre... :)

LOVELY GUY 2009.04.09. 02:11:37

BALUUUUU
HOL A SEEER???

LOVELY GUY 2009.04.09. 02:15:47

BALUUUUUUUUUUUUUU
BAZE
SERRT IDEEEEE
DE MOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVELY GUY 2009.04.09. 02:16:33

HÁDE MOSKOMOLYBA
AGGYÁMÁSERTIDEEEEEEE

Szofo Mofo 2009.04.09. 15:28:31

@LOVELY GUY:

Bebasztok, és összeszemetelitek a blogomat, baze. Ebben csak az a baj, hogy nélkülem.

Balu bácsi 2009.04.09. 17:20:55

@Szofo Mofo: Aljas rágalom! Senki sem ivott!
süti beállítások módosítása