Újra online

Címkék: napi rutin

2009.03.27. 16:51

Na srácok, hogy tartsam bennetek a lelket meló közben, bár mire ez a bejegyzés kikerül már úgyis mindenki rég hazament, de lagalább lesz mit olvasni hétvégén vagy egyből kettőt hétfőn. Naszóvalhogy tartsam a lelket. Megjött végre a laptopom szóval elmúlt az a furcsa remegés, amit azóta érzek, hogy laptopot láttam a Curry's kirakatában itt Bristolban. Meg mostmár az étvágyam is rendben és merevedési problémáim sincsenek. Van ékezet is és be tudok lépni a blog.hu-ra elsőre...

Most hogy visszakaptam az irdomámat megosztanék veletek egy nagyon durva dolgot. A héten fogkrémet kellett vennem ,mert van az úgy, hogy fogja magát és elfogy a köcsög. Szóval bementem a Tesco-ba, körbekémleltem, hogy mi a selection, és akkor megláttam ezt, amit nem bírtam otthagyni:

 

 

 

 

 

 

 

 

Minden fogkrém majdnem 2 fontról indult, ez 17 penny volt. Asszem mind dizájnban, mind árban rávertek a magyar Tesco-ra. Látszik, hogy ez Anglia, itt minden jobb, ahogy Jakab is megmondta. Egyébként meg az okosok úgyis azt mondják, hoigy nem az a lényeg, hogy mivel mosol fogat, hanem hogy hogyan. E gondolato megerősítésül használva megpörcsízeltem ezt a szperolcsó fogkrémet. az összeteői kb ugyanazok, mint a többinek, ízre oké, állagra is, semmi baja. Szóval hülye leszek ezentúl más fogkrémet venni. Sőt: Tesco fogkrémet otthonra is!

Ja és igen. Tegnap elmentem a gyurodába először. Van sok gép, nem rossz, viszont kicsit hülyén van elrendezve, de hát ezt tudjuk be a diszkont árnak. Legalább van szauna, és ZUHANY. Amit használtam. És nem volt olyan nagy szám elsőre. Igazából sokat vártam tőle, lehet tovább kellett volna böjtölni. Szóval lezuhanyoztam, jó volt, de semmi extra. Viszon később, este jöttem rá, hogy mennyire király ez, hogy ott le lehet zuhanyozni. Mikor ülsz este a TV előtt, már kajáltál, álmosodsz, és fázol, mert ezek a rohadt britek nem fűtenek, na akkor mínusz százmillió kilóméter gyémántnyi kedved van beguggolni a kádba és öntögetni magadra a vizet. Na akkor megértettem, hogy mennyire jó is nekem ez a gyurodába zuhanyozás.

A hétvégén várhatóan nem írok semmit, max vasárnap este, mikor kiment belőlem az alkohol, amit hétvégén várhatóan beviszünk a szervezetünkbe Atesszel meg Viktorral. Én nemtom mi lesz itt, remélem nem késelnek meg a feka dílerek, ha hazafelé négykézláb mászva, artikulálatlanul üvöltve lecigányozzuk őket. Hiszen úgysem értik.

Na megyek Windows telepíteni Deni gépére mert elbasztam a Linuxát. :) Mondjuk nem kár érte...

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr371029559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qu!d 2009.03.29. 00:09:08

Támogassuk ám aztat mi is...mármint a túfpésztet itthonra. Megnyerő, ergonómikus és egyben praktikus kiszerelése elnyerte tetszésemet:D. Hétvégén(most) már látom be vagy rúgva, hisz kiírta arckönyvbe is szóval örülülnk:D.

Változatosságban bővelkedő munkám fényét nekem is csak sokszorozni tudod.

süti beállítások módosítása