Munka, harcolás, macska

Címkék: munka cica napi rutin

2009.03.09. 23:14

Ma megvolt az interjú. Igazából tetszettem nekik, szerdán kéne visszamenni, hogy találkozzak a góréval, meg a csapattal. Csakhogy. Ez egy olyan tipikus, amcsis, agymosós cég, inkorrekt cég. Először is nekik kurvára mindegy ki jön, csak jöjjön, vadásszák az embereket. Ezt onnan tudom, hogy egyrészt azonnal viszahívtak, a CV-met meg az ímélemet basztak elolvasni, mert nem voltak tisztában azzal, hogy hol lakom. Elmentek, leültettek  váróba, kitöltettek velem egy lapot az adataimmal, és a kezembe nyomták a válllati újágot, hogy ezt lehet olvasgatni. Az a címe, hogy Leader Magazine, baszod. És egy széttárt kezű, éppen örülő öltönyös geci van rajta. Kinyitod, valami vezetők írnak a jelenlegi recesszióról, és hogy nekik ez éppen miért jön kurva jól, és hogy hogyan profitálnak belőle az összes többi céggel ellentétesen. Aztán van pár oldal sikersztori a kirakatemberekről, kb ilyen karrierrel, hogy: "jelentkeztem, a második napon csoportvezető lettem, két hét múlva meg asszisztens tulajdonos". Hát a kurva anyád, azt. És ilyenből van vagy 10. Meg van ilyen remek beszámoló valami rendezvényükről, ahol rohadt sok öltönyös örül, vidám és persze mindenki sikeres. Az interjún bezséltem a csajjal, szépen alámondtam az elvárt választ, mondta, hogy oké vagyok. Aztán kérdeztem, hogy most akkor mi is a munka, és valami olyasmi derült ki, hogy mostanában leginkább alapítványoknak adománygyűjtés, de dolgoznak sok nagy cégnek, meg ilyesmi. Változatos a meló, bent kezdesz az irodában és aznap derül ki, hogy hova mész sales-ezni. Ja, és csapatban kell dolgozni. Na, kb. ennyit sikerült kiszedni belőle. Ja a csaptra meg rágyúrnak, ahogy hallottam ,mert amíg töltögettem a jelentkezési lapot és vártam az interjúra, az egyik szobában valami agymosó tréning mehetett éppen, mert olyan hangosan örültek, meg vigadtak, hogy majdnem én is megtértem. Ja meg van ilyen programjuk is, valami ötlépcsős, hogy tréningeken kersztülmész és a végén tulajdonos leszel. Aha. Anyátokat. Ha megguglizod a Cobra Group-ot, amihez ez a cég is tartozik, akkor kiderül, hogy mi is van. Szégyen-szemre én csak odáig jutottam, hogy a Mantra Marketinget gugliztam, az pedig még tiszta. Looser vagyok, ez előbb is kiderülhetett volna.

Szóval ennyit a mesés melóról, az tuti, hogy nem megyek vissza, max. kíváncsiságból, de nincs kedvem kifizetni 6.90-et a jegyre, tehát max. akkor ugrok be, ha arra járnék rentet nézni.

Nade aztán szépen hazajöttem, elhoztam a kis szutykot a suliból, aztán szépen leült gépezni. Ma nagyon fel volt pörögve, végig ordibált meg visongatott, már magyarul szidtam az orrom alatt, hogy fogja már be, mert éppen állásajánlatokat olvasok meg albikat nézek. "Look, look, they are chasing me", jól van mondom "Úúúhh, very good, Alex, very good". "Look, it's funny, isn't it?" "Yes, it is, bazmeg." "Guess what is the most powerful unit." "I don't know, Alex." "Just guess." "The longswordsman." "No, the javelin thrower." "Ohh, very good, Alex." "Look, the crazy imp is fighting with me."  "Úhh, the little crazy imp." "He is not enogh strong to defeat me." "Yes he isn't, Alex. You are the most powerful character in the whole RunScape world, Alex." "Do you like this music?" "Yes, I like it, Alex. Csak mosmár kussoljál légyszi." "It is a cool music, isn't it?" "Yes, it is, Alex, bazmeg." Na kb. így telik a napunk.

Egyébként ma kimentünk a trambulinon is játszani. Fogalmam sincs mit játszottam, csak összevissza kellett ugrálnom meg néha kardoznom, volt olyan is, hogy csak körbe rohangászott a trambulinon aztán mondta sztorit. Volt benne steel dragon, meg valami star is. Kb. ennyit értettem belőle.

A másik dolog, ami halálba idegesít, az a macska. Az egyik, ha baja van, így odajön, és elkezd neked nyávogni. De véletlenül sem tesz semmi ráutaló magatartást, hogy mi a szart akar, csak ott van, néz rád, és nyávog. Há falhoz tudnám vágni olyankor. Általában egyébként azt akarja, hogy nyissam ki neki az ajtót, mert vagy bejönne ennni, vagy kimenne szarni, vagy átmenne a másik szobába inni. De csináljon már úgy, mintha próbálkozna megértetni, hogy mit is akar, ne csak ott álljon és nyávogjon, mert fölrúgom. Szerencsétlen elkényeztetett kisköcsög. Legalább egy rohadt gesztust tenne, hogy mit akar, de nem, találjam ki. Hát az anyádat azt. A másik meg ugyanúgy nyávog, ha be akar jönni, de kinyitod az ajtót, akkor meg megijed tőlem, aztán gondolkodik, hogy most akkor bejöjjön-e. És félre kell állnom, hogy be merjen fáradni az ajtón őnagysága, és gyorsan elspurizzon a lakás másik végébe. Nyomorult dögök. Egész nap zabálnak, döglenek a kanapén, de ha kell valami, akkor elkezdenek nyávogni, te meg barchobázzál, hogy mit akarnak. Ilyen undorító állat, mint a macska, nincs még egy a földön.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr95992558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JGH 2009.03.10. 12:11:03

szofi, én nagyon hangosan nevettem:)

JGH 2009.03.10. 12:13:05

sőt még sírtam is
süti beállítások módosítása