Hétfőn állásinterjú

Címkék: munka fotók

2009.03.06. 21:47

Na, gyerekek az van, hogy ma délelőtt elküldtem a CV-met valami sales-es, marketinges melóra (is), aztán kb. egy órára rá hívtak, hogy hétfőn állásinterjú, és ha sikeres lesz, akkor délután még bent kell maradnom, hogy megismerkedjek a staffal. Há mondom jó, legyen. Gyanítom, hogy valami ügynökösdi az egész. Egyrészt mert 15 embert keresnek és új ügyfelek keresése a feladat, ráadásul kurva gyorsan jött visszajelzés. Szóval kb. minden jöttment jó nekik. Hát meglátjuk, leszarom, ha van meló megyek. Mondjuk nemtom, hogy fogok angolul új ügyfeleket szerezni, de majd kiderül. Egyébként most nézem, hogy észak-keleti régióban kell mindezt csinálni. Hát ezt most így nem tom hogy. Na mindegy. Egy interjúval csak nyerhetek.

Egyébként holnap megyek megint Bristolba reggel 10-re renteket nézni. Van nyolc darab címem, amihez még lehet hogy hozzájön napközben 2 vagy 3. Szóval elég durva nap lesz.

Ja és valami a végére, hogy a Viktor is elhiggye, hogy Anglia a világ legjobb helye minden kétséget kizáróan, ahogy Jakab mindig is mondta mindig, de mi nem hittünk neki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, utállak titeket, most jut eszembe, hogy én itt írom a blogot, ti meg éppen isztok. Szerdán volt három hete, hogy nem ittam. Lehet sajnálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr44986258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexa.b 2009.03.07. 12:17:31

Szorítok az állásinterjú miatt, biztos ügyes leszel és talpraesett :) Kíváncsi vagyok, pontosan milyen melóról van szó... Én tegnap háromnegyed tízkor még nem ittam, de 2 órával később már bennem volt pár koktél :) Úgy sajnállak, Szofikám, de fogd fel ezt egy méregtelenítő időszaknak :))) Szerintem nemsokára úgyis bepótolsz mindent :))

a.juc 2009.03.09. 22:11:45

na hogy ment az állásinterjú?

JGH 2009.03.10. 11:48:41

Szofi, majd ha 2 hónapja nem iszol akkor lesz jó. Ha még emlékszel arra a napra amikor este 10 re másnapos lettem. Ha tehetjük, kimegyünk és ugyan úgy fogsz kinzni mint mi. ALig várom
süti beállítások módosítása