Mai csata

Címkék: napi rutin angol konyha

2009.02.17. 23:54

Fölkeltem, konyhát pucoltam, aztán egészen 15-ig a gyerekre felügyeltem, Végére majd lezsibbadt az agyam. Persze ma sem úsztam meg valami jófajta csata nélkül. Fa építőelemekből mindenki fölhúzta a maga kis bázisát, aztán szépen elkezdtük lőni egymást. A baj ott van, hogy ő írja a szabályokat, azt így kurvára nem értettem, hogy mér nem használhatom fel azt a rohadt Star Wars űrhajót a támadáshoz, mikor neki van Star Wars ágyúja. Kipakolja ott nekem az upgradeket, hogy ez az űrhajó 100 font, az 300, a harmadik 600, volt két köteg dinamit, azok darabonként 1000-et értek, meg volt valami 15.000-ért is, a rák tudja. Szóval én tökre meg akartam venni azt a 300 fontos szaros Star Wars űrhajót, de csak nem tudtam megvenni. És akkor ő kezdett a támadással. Azt mondta most akkor defense-elhetek. Na én a Star Wars űrhajóval akartam defense-elni, de azt mondta, hogy azt nem lehet használni defense-re. Na mondom akkor faszom, szimuláltam pár ágyúlövést az ágyúcsövemből, kicsit megborítottam a bunkerét, de pont annyira, hogy ne fájjon nagyon. Aztán ő jött, szépen rommá ágyúzott, de aztán valahogy még én is visszatámadtam, és akkor ő is szétrobbant nagy hangefektekkel kísérve. Namost egyébként én onnantól föladtam az egészet, hogy nem használhattam a Star Wars űrhajót, mer akkor mi a faszér rakja oda ki nekem, és árazza is be őket, ha nem használhatom őket. Szóval mondtam akkor csináld, győzzé le, ha nem használhatom azt a nyomorult Star Wars űrhajót, akkor mi a rákot használjak. A visszatámadásomat is már ő csinálta helyettem. Az a jó, ha te nem találsz ki semmit, akkor lép helyetted, de ha kitalálsz akár azt is felülírhatja. Csak azt a rohadt Star Wars űrhajót használhattam volna.

Ja meg mostan is magamnak. Életemben először indítottam be mosógépet. Ezek az élet nagy pillanatai.

Ebédre tök érdekes dolgot ettem. Nemtom kajáltatok-e már olyat, amiben úgy benne vannak a hozzávalók, csak valahogy nem áll össze az egész. Olyan mintha száraz homokból akarnál körteformát csinálni a homokozó szélére, ha így értitek. Itt a kaja a következőképpen nézett ki. Gyakorlatilag főtt tészta szósszal. Namost a szósz az úgy készül, hogy borsó, répa, kukorica, majonéz összeborít, kis fűszerke bele, ez rá a tésztára, azt kész is. Instant mártás. Egyébként ehető volt.

A vacsora az már húzósabb. Mondta a csaj, így estefelé, hogy van egy kis tészta a (ezek annyit tésztát esznek, mint az állat) a tűzhelyen, ami hot, azaz csípős, merthogy én szeretem a fűszeres dolgokat. Na ez úgy nézett ki, hogy spagettitészta és rizs összeborítva, rá egy kis Uncle Ben's szósz, meg kis valamilyen fűszerke, talán volt benne borsó, kukorica, vagy valami biztos, és ez így egybe. Hiába volt fűszeres, egy tonna sót ráborítottam, akkor jöttek ki belőle az ízek (már ami volt benne). Nem mondanám, hogy megrázó élmény volt, de olyan, hogy eszel valamit, de utána olyan üresség van, szóval nem laksz jól.

Este írt nekem anyuka egy levelet, hogy hol lakom, szóval irány holnap a bank bankszámláért, és akkor elintézem a gyúroda-uszoda bérletet, amint meg van a bankkártyám. Meg holnap anyuka ajánlására benézek Martin burger barjába is, hogy legyen valami részmunkaidős melóm. És nyelviskolát is intézek holnap. Úgyhogy holnap sokmindenről fogok beszámolni, de nem lesz benne gyerek, mert ő megy az anyukájával a katonai iskolába, katonákat, tankokat, helikoptereket meg ilyenekt nézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr50949720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása