Fotók Chippenhamről

Címkék: fotók chippenham

2009.02.15. 22:02

Ma ismét elindultam egy túrára a belvárosba, mert kikérdeztem kicsit jobban az ittenieket, hogy mit érdemes megnézni. Azt mondták a Bath-t, de hát azt majd jövő héten. :) Lényeg a lényeg, most fényképezővel indultam neki, hogy legyen mit nézegetni. Hoztam nektek haza finom fotókat még az utcából, ahol lakom, meg menetközbenről, meg a High Streetről, ami a helyi Váci utca két plázával (Emery Gate és Borough Parade), és betértem a St. Mary Streetbe is, ami a legrégebbi utcája a városnak a legrégebbi épületekkel, és a High Street és a St. Mary között van egy szép templom is. Szóval itt lehet őket megnézegetni (ha furcsa kompozíciót láttok, az azért van, mert, az álló képeket nem teljes alakban jeleníti meg valamiért ez a szutyok, azokra kattintani kell, hogy nagyban lássátok őket):

 

Hazafelé menet bementem valami török büfébe azt kértem egy Doner Kebap-ot, kérdezték, hogy mekkora legyen a large (mer mondom az kell): large vagy extra large. Extrát nekem, 5 font volt, de akkora adag kebapot még nem láttam, ha nem volt benne 1 kiló hús, akkor hazudok, csak így néztem mikor pakolta a csávó. Tuti kujött volna belőle 10 gyros pitában.

 

Egy részét megettem másik felét meg mindjárt megeszem vacsira. Mikor mondtam a nőnek, hogy vettem kebap-ot furcsán nézet és mondta, hogy az angol kormány vagy nemtom mi szerint az a legegészségtelenebb az összes gyorsbüfé közül, mer így vagdossák apránként azt a húst meg nemtommi. Hát jó, de én meg mondtam, hogy szeretem, mert legalább csípős és fűszeres, mint a magyar kaja, tehát van neki íze (nem úgy mint amiket eddig kaptam). Na aztán innentől jött a finom átvezetésem, hogy hasonló a konyha mint a magyar, mert ugye le voltunk igázva a törökök által meg ilyenek, vannak közös fűszereink, és hogy ha gondolják főzök nekik majd valami magyar kaját, gulyást, normális stew-t, de a válasz a végére egy udvarias sometime lett. Szóval ezt aszem nem erőltetem. Max. a palacsintát, mert azt ismerik, és talán vevők rá.

Egyébként a városban járva találtam ezt a remeket. Vaseline reklám, de én valahogy egyből az öklözőzsírra asszociáltam. Úgy úgy tűnik a Vaseline-hez nem kapcsolódott hozzá ebben a más kultúrában a síkosítás fogalma.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó hír, hogy fogok gyúrni meg úszni, mert a helyi fitness centerben (Olympiad) 34 font a havibérlet (mondjuk megér ez nekem ennyit?), és azzal úszok, gyúrok, szaunázok és még thai kurva is jár hozzá kokainnal.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr18945395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu bácsi 2009.02.16. 00:06:08

Csá Szofi! Zsír a blog, profi a cucc. Amikor az öklözőzsírt és a thai kurvát hoztad szóba, elmorzsoltam néhány könnycseppet. A beszámolód alapján van mit csinálni, de azért elég sok a szabadidő, látogasd meg a szomszédnénit, hátha az egy jófajta MILF.

alexa.b 2009.02.16. 01:09:52

Basszus ez a reklám :)))

A St. Mary street nagyon édes! Ott lehet elmélkedve sétálgatni, ha el akarsz vonulni egy kicsit :)

Ezen a főzés dolgon ki vagyok akadva... Én tuti már aznap rád adtam volna a köténykét, hogy készíts vmi speckó traditional hungariant :) Nem hogy örülne neki! A kebap pedig lehet, hogy egészségtelen, de az egyik legjobb dolog a világon, főleg becsípve, hulla fáradtan, buliból hazafele menet :) Meg is éheztem...

Szofikám, jól érzed amúgy magad? Miket fogsz még felfedezni? :)

Szofo Mofo 2009.02.16. 12:43:15

Alexa:

Végülis jó itt, csak ki kell mozdulni erre-arra, mert különben biztos begubózok. Jövő hétvégén irány Bath. Utána meg mondjuk Bristol. Hétközben meg lejárok gyúrogatni, hétvégente úszni.

LOVELY GUY 2009.02.16. 13:45:04

lesül a pofámfól a bőr... ez nem más mint centofisting... és mi még azt hittük a quatrofisting az valami... pathetic!

Szofo Mofo 2009.02.16. 16:20:58

Tessék Lovely, látod, Angliában MINDEN JOBB! :D
süti beállítások módosítása