Csináltam egy ilyen hejre kis térképet, hogy lássátok a lokációt. Van rajta hol lakom, iskola, meg bevásárlónegyed, ahol tegnap jártam venni pár dolgot. Úgy néz ki, hogy a High Street a helyi Váci utca sok bolttal, meg még ami fölötte van, két oldalt meg van két pláza: az Emergy Gate, ami zárt, meg egy nyitott, a Borough Parade. Tapasztalat: ruhák pofátlanul olcsók. A pólókat, pulcsikat cipőket 10-20 fontokért adogatják. Egyéb dolgok nagyjából olyan áron vannak, vagy kicsit drágábbak mint itthon. De itt ugye fontban számolunk...


Nagyobb térképre váltás

 

Holnap bejárom a város másik felét is, ahol van egy szép nagy park, meg ilyenek, aztán csinálok fotókat, amit majd jól feltöltök ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr28943258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsiga a szövegíró 2009.02.15. 15:24:53

Hát Szofi, én itt vagyok és olvaslak!
A másik. Tudod egy olyan szobáért, mint, amilyen neked van sokan ölni tudnának. Én is csak ábrándozom egy hasonlóról!

Szofo Mofo 2009.02.15. 19:24:56

Zsiga:

Most már nem olyan rossz, de mikor éjjel atom fáradtan megérkezel, és azzal kezdik, mikor be akarsz menni a főbejáraton, hogy várjál, körbemegyek, és kinyitom a másik ajtót, mert az lesz a te szobád, akkor lesz egy olyan érzése az embernek, mintha elsóbbrendű lenne. Ehhez jött az, mikor beléptem, és megláttam a bitang nagy porcicákat a szoba közepén, meg a macskahugyos lepedőt jobbra tőlem, aztán a háló átellenes végében a raktárrészleget dobozokkal, széteső radiátorral, meg ilyenek. Utána átmentünk az általam raktárnak nevezett valamin, ott szanaszét minden, beszáradt festékes üveg, ilyenek. Szóval az az érzésem támadt, mintha sufniban laknék. Aztán megmutatta a fickó a lenti fürdőt, ami szintén egy raktár, és azt gondoltam, hogy ez nekem szól. Hogy au pair, te ennyit érsz nekünk. Aztán rájöttem, hogy ezek itt alapból így élnek, szóval így már más. Kitakarítottam, azt így elfogadtam.
süti beállítások módosítása