Van meló meg albidilemma

Címkék: munka rent

2009.05.16. 16:03

Na mondom mi van, mielőtt még elfelejtem.

Hétfőn voltam Bhs-ben hétvégi éttermi munkára interjún. 13,5 órát tudnék dolgozni szombat-vasárnap, elfogadtam, június 6-án kezdek.

Aztán délután Dragon Grill konyhai kisegítő: esténként kéne dolgozni, ráadásul bezárva egy konyhába, inkább az étterem, szóval erre nemet mondtam.

Szerdán Marriot Hotelben szobaszervizesnek kerestek embert, azok alkalmankénti esti vagy reggeli műszakok lennének, jó hosszú interjú volt a fickóval, de szépen adtam alá, amit kell. Majd kiderül, mi lesz, aszonták két hét múlva hívnak, hogy kellek-e vagy nem.

Pénteken a cipőboltos interjú jó rövidre sikerült: mondta a nő, hogy 4 órára keresnek embert, és abban maradtunk, hogy ez kevés lesz.

Konklúzió: ha június 6-ig nem fut be valami jobb, akkor a Bhs-ben fogok hétvégente konyházni meg embert kiszolgálni az étteremben. Hétközben meg nyomom a pasty shopos melót, ami mellé még befigyelhet pluszban egy-két műszak a Marriot Hotelben, ha kellek nekik. Egy így meg lesz 30 óra Marriot nélkül is, amivel a 350-es álomalbit ki tudnám fizetni, és akkor nullára jönnék ki. Csakhogy. Időközben gondolkoztam, hogy ugye jó lenne egy nyelvsuli, ami 150 font, meg nem ártana elintézni a Home Office regisztrációt sem, nehogy megbasszák mindkét munkáltatómat, mert akkor az már együtt nem biztos, hogy jó lenne. Ez plusz 90 font. Szóval ezt nem annyira tudnám kikazdálkodni, max ha fölélem itt minden maradék fontomat. Ami nem biztos, hogy jó biznisz. Ráadásul időközben változott a hozzáállásom a költözéshez is. Az van, hogy egyrészt találtam egy albit, ami majdnem olyan mint a 350-es, csa kez 260-ból kijön havonta. Ami mondjuk 100 font, pont ara elég, hogy bulizzak és költsek kedvemre. De időközben az is felvetődött, hogy esetleg itt maradok szeptemberig, merthogy maradhatok. Jövő héten úgyis hazajön Deni fia, Josh, és akkor talán ővele lehet szocializálódni. Plusz ma lehet megyek kocsmába két sráccal, akiknél albit néztem, és mondták, hogyha gondolom, akkor hívjam őket, és megmutogatják Bristolt. szóval írtam nekik, és visszaírtak, hogy meglátják, ma hívnak. Na, ebből nemtom mi lesz, de ha kocsma, akkor jó.

Szóval állás végülis van, albi téren meg kivárok. Szerintem a 350-est elfelejtjük, ha nagyon költözni akarnék, akkor kurva gayorsan el kell döntenem, és lefoglalni a 260-asat (meg szerezni egy matracot, amin alszok, mer ágy nincs benne), vagy pedig ittmaradni. Jövő héten cselekedni kell.

Na ez van most.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr671125181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balu bácsi 2009.05.16. 18:46:42

Én a helyedben maradnék a milfnél. Költséghatékony megoldás.

Benito86 2009.05.23. 20:15:06

Szeva Tomi!

Az a helyzet h nemrég kértem el a blogcímedet, de nem túl sok értelme volt, mert nem írsz bele SEMMIT!
PÖRÖGJENEK A ROVATOK MINT AZ ELEJÉN A MEGSZOKOTT SZÍNVONALON ÉS MENNYISÉGBEN!:D
süti beállítások módosítása