Ez a világ legjobb napja

Címkék: munka rent napi rutin

2009.05.11. 23:15

Hogy mér? Na sorolom: először is ma a csak kétszer basztam be. Először egy pint Butcombe ale sörtől, másodszor egy deci bortól. Így jár az aki nem edz: jól. Másodszor meg a mai napon csak 5 állásinterjút sikerült összegyűjtenem a hétre. Harmadszor meg megtaláltam a vliág legjobb ár-érték arányú albérletét. Innen lesz majd szép pofára esni.

Az úgy volt, hogy ma bementem a Broadmeadre (bevásárlónegyed meg városközpont egyben) CV-ket osztogatni. Szépen végigcirkáltam a boltokat, osztogattam a cuccot meg minden. Aztán hazafelé menet beültem a Full Moon pubba és kértem valami English special-t. Butcombe-ot kóstoltattak velem, jó volt, kértem egy pintet. Bath-ban főzik, ale, és jó, mint minden sör Angliában. Közben hívtak a Marriot Hotelbe szobatakarítós állásinterjúra, mondom jó, megyek. A sörtől kicsit sikerült becsiccsenteni, elindultam haza, menetközben megint hívtak, mondom miafasz. Még egy állásinterjú pénteken egy cipőboltba eladónak. Kb 1,5 órával azelőtt adtam a shop manager kezébe a CV-t. Ez már tetszik. Egyébként lesz még interjúm holnap is, a Bhs ruhaáruház étterem részébe valami akárminek, tök mindegy, meló.

Na, aztán hazaértem, így egyből három interjúval zárni a napot délután háromkor az nem rossz, gondoltam megírom. Elkezdtem nektek írni a blogot, ami összefosta magát és elveszett az bejegyzés, szóval most megint írom, és remélem nem járok így.

Na aztán délután elmentem gyurodába, ahol millió ember volt, biztos érzik a tavaszt, azt ilyenkor előjönnek a tavaszi gyúrósok. Edzés után nézem a telefonom, megint egy nem fogadott hívás, hívom vissza, aszondja Dragon Grill állásinterjú. Jó mondom persze, megyek oda is. Nemtom mi van a levegőben, de valami történik. Lehet vége a válságnak?

Na aztán ezután közvetlenül mentem föl rentet nézni. Na az valami gecijó helyen van, 10 perc gyalog a városközpont, tiszta, renben van, van kis kert, ami inkább patio, lévén le van kövezve a faszba, de legalább rendben van. Megismerkedtem John-nal, akivel már találkoztam korábban is, mer ahonnan átköltözött én oda akartam beköltözni, mikor Bristolba jöttem, szóval John ismerős arc volt már. Aztán ott lakik még Marriott, ő egy francia csaj, aki mérnök, de projektet menedzel. Meg van valami ír srác, aki nem volt ott, de ha ír, akkor biztos olvas is (höhö), meg gondolom alkoholista is, szóval biztos jóban leszünk. Na szóval lakás teljesen oké, kurva jó árban van, kurva jó helyen, ittunk egy kevés bort a többiekkel, szépen megkerestem mindkettőjüknél a közös nevezőt, beszélgettünk (ilyenkor jó, ha az ember a BKF-re járt és ott megtanítottak neki minden faszságot a kommunikációról). Ja és becsíptem másodszorra.

Na most ez van, meg az, hogy még azért szeretném bemutatni nektek az új barátnőmet, hogy legyen végre valami pina meg csöcs is ezen a blogon, mer egyeseknek ez kell. Valamelyik kirakatban találkoztunk, egy szórólapon lakik, tök helyes meg minden, intelligens ugyan, de kicsit hallgatag, viszont egy baj van vele: nemtom hol kell megdugni mert egyelőre nem találom rajta az ismert helyeken a lyukakat, pedig kerestem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr211116148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása