Tegnap voltam tréningen délután. Tartottak kettőnknek egy 1,5 órás bevezetőt a cégről, kiszolgálásról, választékról, dress code-ról, miegyébről, aztán megtanultunk kávét főzni. Mondjuk ez erős túlzás, megmutatták az espresso-t a machiato-t, a latte-t, a capuccino-t, a mocha-t meg a forrócsokit. Kicsit error volt a fejemben utána, de hálistennek kaptunk egy kis bookletet, amiben benne van minden kávénak az elkészítése, szóval most azt jól áttanulmányoztam, holnapra jó lenne fejből vágni őket. Most már asszem értem melyik milyen és mi a különbség a kávék között. Mondjuk úgy, hogy az egész nap elhangzottak 60-80 százalékát sikerült dekódolnom angolról bele a kis agyamba. Holnap megint tréning, de most 9 órás lesz, nemtom mit fogunk csinálni, gyanítom megismerkedünk jobban a választékkal, pitét sütünk, pénztárt kezelünk, esetleg kiszolgálunk, ilyenek. Megkaptuk az egyenruhát is: két pólót, egy pulcsit meg két kötényt. Az egész dresscode-ban az a legszarabb, hogy cleanshave-nek kell lenni, borotválkozni meg szar.

Ma voltam Tesco-ban bevásárolni, a virsliket messzire elkerültem, vettem viszont csirkecombot. Tök olcsó, és olyan sültcsirkét csináltam belőle, hogy beszarás, ma gyúrás után jól betoltam egy bazi nagy combot. Kurva jó volt. Egyébként konklúzió, hogy főzni kell, mert ezek a kiporciózott fagyasztott kaják egyrészt nem a legjobbak, de ehetők, viszont macskadag mindegyik. Így is lefogytam 5 kilót, járok gyúrni, kell a kaja, mert ennek nem lesz jó vége. Szóval sütöm magamnak a csirkéket ezerrel, főzöm a bolognai szószokat, pörkölteket, bakonyi sertésbordákat meg ilyesmiket, és mire hazaérek, olyan szakács lesz belőlem, hogy akármelyikőtök elvehet feleségül.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr351038889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása