Augusztus 12-23. között otthon!

Címkék: party

2009.07.13. 16:52

Lefoglaltam a repjegyeket. Egyiket a magyar bankszámlámról, másikat az angolról, mert egyiken sem volt annyi pénz, hogy mindkettőt egyszerre ki tudjam fizetni. Az utolsó filléremet is rátok költöm! Eredetileg 26-án akartam volna hazajönni, csak elbasztam, és 23-át foglaltam... Legalább olcsóbb volt 4000 forinttal.

Szóval 12-én este jön a gépem. Másnap már húzok ki Szigetre, mert ugye akkor már menni fog egy napja, szóval aki szigetel, az nagyon komolyan készüljön arra, hogy iszok vele egy felest a Jutka presszóban. A Szigetnek vége 17-én, szóval 18-án estétől kezdve akármelyik kocsmában iszok akárkivel, mindenre nyitott vagyok, a végletekig. Ez fog tartani 22-ig, mert 23-án este repülök haza. Ha jó idő lesz, akkor remélem lesz kivel lemenni Velencei tóra sörtől bebaszni a tűző napon, mer itt most megint esik az eső.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr521244007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danteraktív 2009.07.16. 10:22:32

"mert 23-án este repülök haza"

Nem vagy Te szittya magyar, Tamás!

Szofo Mofo 2009.07.16. 12:42:13

@danteraktív:

Óbazmeg. Ez kemény. Brit lettem. :)
süti beállítások módosítása