Dagadt vagyok

Címkék: munka rent napi rutin

2009.04.27. 20:02

Az első örömhír az, hogy már visszajött két kiló, szóval a negatív csúcsot jelentő 74 kilóm után most már átléptem a 76 kilót, és veszedelmes tempóval száguldok a 77 felé. Egyszer talán átlépem a 80-at is és végre férfisúlyom lesz.

A második örömhír nemtom mi, viszont rájöttem, hogy kurvára kell keresnem egy második részmunkaidős melót, mert ezen a héten például csak 14 órát dolgozom, és ha ez olyan 20 órákra fog beállni, akkor az nem lesz vicces megélhetés szempontjából. Az a para, hogy nem megy valmami miatt a bolt, és ezért nincs is szükség annyi emberre, ezért nem is dolgozik annyit egyikünk se. Az a durva, hogy ezen a héten én vagyok az a shop manageren és a shop supervisorokon kívül, aki a legtöbbet melózik a maga 14 órájával, holott én part-time-os vagyok, és a full-time-osak is kevesebbet nyomnak nálam. Szóval megint indul a melóriszörcs, hogy ne fogyjak ki szépen lassan a pénzből. (Előző hónapban teljesen jó pénzt nyomtam - amit pénteken utalnak majd -, mivel a nyitás meg a tréningek miatt jó sokat kellett dolgozni, de mostanában beálltunk egy punnyadós szintre.)

Na most megyek albit nézni, mer az meg a másik aktuális projekt, lévén május 20-án át kell költöznöm. Többek között azér is kell a második állás, mert drágább lesz a lakbérem.

Na csákány.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr171090072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása