Szilveszter meg minden

Címkék: party napi rutin

2010.01.03. 16:51

Balu sír, hogy írjak már, és igaza van, tehát szót fogadok, és írok. Legutóbb ott hagytam abba, hogy szóbelizni készültem éppen. Na, az is megvolt, igazából nem volt para, beszélgettünk Monicával meg szépen toltuk a bullshitet a kérdésekre, szóval remélem ez meg lesz. Összességében talán átcsúszósra állok, de majd kiderül január 27-én.

Na azóta meg ledolgoztam az összes hátralévő műszakomat a pasty shopban, az utolsó január elsején volt, azóta szabad vagyok, szóval most kicsit utazni tervezünk Angliában Alex-szel meg Migue-val. Meg kéne nézni ugye Londont, Brightont, Wells-t, Oxfordot és persze Cornwallt mert ott meg van tenger, amit én még sosem láttam, szóval itt lenne az ideje.

Egyébként karácsonykor őrület volt itt a boltokban, nyilván mindenki vásárolt, de ami még durvább, hogy 25-én a tévében minden második reklám arról szólt, hogy 26-ától 50-70%-os leértékelések vannak, és 26-án az összes idióta beszabadult a városba, mer muszáj vennie valami szart, ahelyett, hogy a családjával büfögne csendben a tévé előtt. Ez még most is tart, de szerintem hétfőtől végre beáll a halál és újra nyugi lesz. Egyébként ez a vásárlás izé még valamilyen szinten megérthető lenne, mer a sales az sales, értem én, de a bibi ott van, hogy ezek az év maradék 364 napján is pontosan ugyanennyit vásárolnak, mert a boltok állandóan tömve vannak és sales is állandóan van. Milyen lehetett ez a recesszió előtt?!

Na és akkor a bulik. Voltam erre-arra, ezzel-azzal, kocsmába, bulizni meg ilyenek, most így hirtelen semmi extrára nem emlékszem. Flamingos-ban már régen nem jártam, szerdán el kéne menni utoljára, egy búcsú melegpartyra, mert azért jó az. Csak utána vigyázni kell, hogy Ricardo le ne szopjon egészen véletlenül, de majd résen leszek. Résen, értitek, höhö. Ricardo-t egyébként elhalmozták pár érdekes ajándékkal karácsonyra. últkor bementem a szobájába és egy lila motoros dildó hevert a földön, kérdeztem, mi a vihar ez, aszongya Rafaeltől kapta karácsonyra, ki szeretnéd próbálni? Mondom, nem köszi, rendben vagyok így is. Meg volt valami műanyag kabalafigura is a földön, gondoltam viccesre veszem a figurát és megkérdeztem, hogy na és ez volt-e már a seggedben, pajti? Aszongya minden volt már a seggemben csak te nem. Ja ez hálistenenk így van és így is marad. :) Ja meg kapott valami makkstimulátort is, annak csak a csomagolását láttam, de elég is volt. Egyébként imádom ezt a kis cockmunchert, kábé ő a legnagyobb bitch egész Bristolban.

A szilveszteri buli az annyi volt, hogy elmentünk Ainhoa házába (a lakótársam, Inaki nővére) egy zsák piával melegíteni, hogy aztán éjfélkor megtekintsük a tűzijátékot a központban, aztán elmenjünk Nailor pubjába, ahol privát party volt. Na ebből annyi lett, hogy mindenki jól bebaszott és reggel nyolcig nyomtuk a partyt, akkor hazamentünk, aludtam másfél órát aztán bementem dolgozni és délutánra kijózanodtam. Egyébként zsír volt a party sok spanyollal, volt három német, pár angol, szerintem olasz is. Ott volt Ricardo férje is meg pár meleg spanja, akiket természetesen már barátomként ismertem mert már találkoztam minddel, ki tudja hol és mikor, de nem is ez a lényeg. Ja és egy litván csajtól (Egle) Magyarország megkapta történelme legnagyobb bókját, aszonta, hogy Magyarország az nem Kelet-Európa, mert azok mi vagyunk. Magyarország az Közép-Európa. Szóval most örüljetek, ti barbár népek, hogy egy nálatokk barbárabb nép szerint ugyan ti nem vagytok Kelet-Európa, hanem Közép-Európa, ami majdnem Nyugat-Európa, de azért azt persze érzitek, hogy mégsem, és sosem lesztek az igazi fejlett nyugati civilizáció részesei. Ti barbárok. :)

Ja és megyek vissza barbárországba 15-én, azaz két hét múlva pénteken, szóval lehet magatokat szabaddá tenni aznapra, meg készíteni a májatokat, mert ugye csak megünneplitek, hogy hazajön egy igazi nyugati kultúrában nevelkedet vérbrit cimbora.

A bejegyzés trackback címe:

https://chippenhamtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr461642189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása